פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
שלום! יש לי כמה שאלות? האם מהנדס אלקטרוניקה עובד רק בחברות הייטק או שאפשר גם שלא בהייטק? אני מתלבט בין המכללה האקדמית כנרת למכללת אורט בראודה בכרמיאל. האם יש איזשהי עדיפות מומלצת? מה היתרונות של כל מכללה? והכי חשוב- איפה אצליח יותר להשתלב בשוק העבודה? תודה!
שמיר שני | 15:03  03/03/10
אבי שלום, תחום לימודי הנדסת אלקטרוניקה הוא תחום לימודים שפותח לך אפשרויות תעסוקה נרחבות הן בעולם ההי-טק אך לא רק: מרבית החברות בתעשייה וכן גופים ציבוריים ושירותיים מעסיקים מהנדס/י אלקטרוניקה לצורך מילוי תפקידים שונים בתחום החומר, רשתות ועוד. באופן אישי, אינני מכירה באופן מעמיק מספיק את שני המוסדות בהם אתה מעוניין ללמוד אך בבדיקה שתערוך שווה תמיד לשים לב לרמה האקדמית של המוסד וכן הקשרים שלו עם חברות מן התעשייה (הבאים לידי ביטוי גם בשנה ד' בה אתה מבצע את פרויקט הגמר באחת מן החברות). בהצלחה בבחירה, שני
עודד | 14:41  21/03/10
שלום אבי, אני חושב שהכי כדאי לך זה פשדוט להתקשר למוסד לימודים ולבקש שעת ייעוץ. אתה יכול לשאול כל שאלה שצצה בראשך והם יענו בשמחה . מה גם שאתה יכול לשאול סטודנטים שלומדים או למדו שם והאם הם מרוצים.
סגור