פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
שלום. אני מעוניין להתחיל ללמוד בעוד שנה הנדסת אלקטרוניקה באוניברסיטת תל אביב. העניין הוא שאני מתחיל כעת עבודה בהתחייבות ורציתי לדעת אם אוכל לשלב אותה בלימודי. מה היקף הלימודים בשנה הראשונה של הנדסת אלקטרוניקה וחשמל? מבחינת כמה ימים\שעות בשבוע? הכל השתתפות חובה? אני בא עם רקע של אלקטרוניקה אז כנראה הרבה בשנה הראשונה אני אדע, האם אהיה חייב בנוכחות בכל השיעורים? האם אפשר לבנות את תוכנית הלימודים שלי? כך שלא תהיה בכל ימות השבוע? ושאלה אחרונה ברשותכם - האם ישנם לימודים בערב במקום בבוקר? תודה - דור.
דור שלום, אינני בקיאה ספציפית בתוכנית הלימודים של אוניברסיטת תל-אביב באלקטרוניקה וחשמל ולכן כדאי לך לבדוק איתם פרטנית על מנת לקבל מענה מדויק ומפורט יותר לשאלותיך. אולם ככלל לימודי הנדסת אלקטרוניקה בשנה הראשונה הינם אינטנסיביים למדי (כ-4-5 ימים בשבוע) ומאפשרים שילוב עבודה חלקית בלבד. זאת מאחר ולימודי הנדסה מטבעם (גם אם מגיעים עם רקע קודם) הינם לימודים לא פשוטים המצריכים תרגול רב מעבר לשעות הלימודים. מאחר ומדובר בלימודים גבוהים, בדרך כלל הנוכחות בשיעורים אינה חובה אלא רצויה עבור הסטודנטים, אך לכל מוסד ולכל קורס דרישות אחרות שכדאי לברר בנפרד. בנוגע ללימודי ערב- ישנם מוסדות שבהם ניתן לבחור במסלול לימודי ערב. בו למשל לומדים שני ערבים בשבוע + יום שישי - מדובר בתוכנית מובנית שמאפשרת לסטודנטים לעבוד במשרה מלאה אך הינה תובענית לא פחות. בהצלחה רבה, שני
סגור