פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
עמרי | 12:37  27/02/10
שלום, האם ניתן להמשיך לתואר שני באחת מן האוניברסיטאות לאחר קבלת תואר בהנדסה (כלשהי) ממכללה? וגם - האם יש הבדל בין לימודי ההנדסה במכללה לבין לימודי הנדסה באוניברסיטה (הן מבחינת החומר הנלמד והן מבחינת רלוונטיות לשוק העבודה)? תודה רבה.
שמיר שני | 09:04  28/02/10
עמרי שלום, ברצוני לציין כי אפשרי בהחלט להמשיך לתארים שניים ואף לדוקטורט לאחר סיום תואר ראשון ממכללה. בוגרים לא עמטים שסיימו במכללתנו את לימודי ההנדסה לתואר ראשון המשיכו לתואר שני ואף לדוקטורט באוניברסיטאות השונות. כמובן שכל מוסד מקבל אליו מועמדים בהתאם לציוניהם בתואר ולכן חשוב מאוד גם ממוצע הציונים של התואר הראשון. אני יכולה להעיד על המכללה האקדמית להנדסה ירושלים שהרמה האקדמית בה מאוד גבוהה (הטכניון מקיים עימנו שיתוף פעולה במסלול ההנדסה האזרחית) וכן שתואר של מכללה לא פחות רלוונטי לשוק העבודה מאשר תואר של אוניברסיטה - ואף להיפך. בדרך כלל תואר ראשון הנלמד במכללות שם דגש פחות עם הצדדים התיאורטיים ויותר על הצדדים הפרקטיים ובכך מקל על ההשתלבות בשוק העבודה עם סיום התואר. בהצלחה בבחירה, שני
סגור