פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
שלום לכם, אני מעוניין ללמוד באוקטובר באקדמית תל אביב יפו ניהול מערכות מידע. התלבטותי היחידה היא רמת המתמטיקה. בתיכון הייתי 4 יחידות בסביבות ה80 ובפסיכומטרי התקשיתי בחלק הכמותי. אני יותר ריאלי מהומני, אך מאוד מתעניין בתחום המחשבים.בחרתי בתחום זה מכל התארים כי הבנתי שבתואר הזה המתמטיקה פחות קשה. האם לדעתכם אוכל להתמודד עם הרמה המתמטית באקדמית תל אביב יפו? שאלה שנייה היא האם יש לימודי פיזיקה?
אמיר תודות על הפניה הייתי מציע לך להוציא את הסילבוסים (תוכניות הקורסים) הנלמדים לאורך השנה הראשונה והשניה ולבדוק בכלל מה נלמד במסגרת הקורסים הכמותיים שבתוכנית הלימודים. ועוד דבר ... מסלול לימודים לא בוחרים בגלל נקודת הפתיחה אלא משום נקודת הסיום. המטרה שלך ללא ספק ללמוד מקצוע מתאים במוסד הנכון. כל שאר השיקולים בעיניי מיותרים. לגבי המכללה האקדמית תל אביב יםו, ספציפית. זהו מוסד ראוי ומצוין ! בהצלחה אילן
תודה על המענה המהיר. קראתי את תכנית הלימודים לאורך כל 3 השנים ואני יודע שהאקדמית מוסד מצויין. ידוע שיש מתמטיקה בחלק נכבד מהלימודים.חשוב לי נקודת הסיום, אך עדיין מעוניין לדעת האם הרמה סבירה עבור הנתונים שציינתי,אשמח לתשובה.
סגור