פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
שלום לכולם! עד כמה שבדקתי בעניין יש תואר ראשון של ניהול מערכות מידע ויש התמחות בניהול מערכות מידע מטעם הפקולטה למנהל עסקים. בדקתי באתרי האקדמיות את רשימת הקורסים אך יש קורסים שיש באתר מסוים ובמשנהו אין ולהפך. שאלתי היא האם יש הבדל בין התואר להתמחות והאם ההבדל הזה ישפיע לאחר התואר בקבלה לעבודה. תודה רבה לכם!
זיו תודות על המייל הדרך להבדיל בין התארים אינה באמצעות שם התואר אלא באמתעות בחינת המהות של התואר. במילים אחרות הסתכל ברשימת הקורסים והתרשם ממנה. בדוק כמה קורסים נוגעים אכן לליבת הידע בנושא מערכות המידע ... להבדיל בידע פריפריאלי אחר. המעסיקים מעדיפיםלקבל לעדה אדם שעבר מספר גדול גגל הניתן של קורסים רלוונטיים, מקצועיים ויישומיים. בהצלחה אילן
תודה על תשובתך המהירה. אך כפי שכתבתי עיינתי בכמה רשימת קורסים אך לא הצלחתי לגבש דעה לגבי מה עדיף כיוון שאיני בקיא בכל קורס ולמה הוא שייך מה גם שבכל אתר הקורסים שונים. אחדד את הנקודה: האם בוגר תואר מנהל עסקים עם התמחות מערכות מידע יצא עם אותו יידע והסמכה כמו בוגר תואר?
סגור