פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
רביד | 20:14  18/03/13
שלום אנסה לתמצת את השאלה כמה שיותר אני מסיים את לימודי התואר הראשון שלי במנהל עסקים ומתכנן עוד השנה להתחיל לימודי תואר שני במשפטים ללא משפטנים ולאחר סוף התואר השני אני מתכנן להשלים לתואר ראשון במשפטים במסלול מרוכז על פני שנתיים בנתניה מספר שאלות ברשתוכם 1.כשאסיים את התארים אהיה בן 32 בעל תואר ראשון במינהל עסקים ותואר שני במשפטים מבר אילן ותואר ראשון נוסף במשפטים עד כמה גיל 32 הוא מאוחר להתחלת התמחות? האם אתקשה למצוא מקום התמחות בגלל הגיל? 2. האם העובדה שאני עושה מסלול הפוך משמע קודם תואר שני במשפטים ואחר כך ראשון במשפטים מהווה חיסרון? או שמא אין העניין עקרוני 3.האם מישהו יכול להמליץ או עבר את המסלול המקוצר בנתניה? למען הסר שאלות ,הסיבה שאני לא מתחיל ישר תואר ראשון במשפטים היא שיש להמציא פסיכומטרי לכך וממש לא בא לי לעשות זאת אני מאוד אודה לכם על כל טיפים ועצות בנושא תודה תודה ושוב תודה!
מנהל פורום לימודי משפטים | 11:54  02/04/13
רביד שלום, בחיים אין קיצורי דרך, ולדעתי מסלול הלימודים שבחרת בו לא יביא אותך למקום אליו אתה רוצה להגיע, על פי שאלתך על ההתמחות. אם אתה רוצה להיות עורך דין מעולה, שיכול להתמודד בצורה חזקה בשוק העבודה, עליך ללמוד תואר ראשון במשפטים בצורה מסודרת. תואר שני ללא משפטנים ואז השלמה לתואר ראשון זה מעשה טלאים לא רצוי. נצל את העובדה שיש לך תואר ראשון, והירשם לתואר ראשון במשפטים לבעלי תואר, כמו שמציעות מספר מכללות. כך גם תקבל השכלה ופרקטיקה טובות כי להשיג התמחות, והתואר הקודם יעניק לך פטורים מקורסי בחירה (דבר שיהפוך את הלימודים לזולים יותר ופחות לחוצים). יש תוכנית כזו במכללה למנהל בראשון לציון, ותוכל להעניין שם על תוכנית הלימודים המותאמת לאנשים עובדים. בברכה, יוסי
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור