פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
רז | 08:26  15/11/09
שלום, יש לי בעיקרון תעודת בגרות, אבל היא ממש לא שווה כלום.. ז"א הממוצע הוא 87 בערך. אני רוצה ללמוד משפטים ולכן אני רוצה או יותר נכון צריכה לשפר את הבגרויות. במה כדאי לי להתמקד מעבר לאנגלית ומתמטיקה ע"מ להגיע לממוצע גבוה?
השאלה כמובן לאיזה מוסד לימודים את רוצה להתקבל. יש המון מכללות שיקבלו אותך בזרועות פתוחות.. גם עם 87 ובלי פסיכו'.
ליאור פ | 20:22  16/11/09
כדי ללמוד במוסד בעל מוניטין טוב שיעזור לך בהשתלבות בשוק העבודה, כדאי להשקיע ולשפר את הנתונים. כמובן שההשקעה צריכה להיות סבירה. למשל לא מומלץ לגשת 4 פעמים לבחינה פסיכומטרית רק כדי להשיג עוד 20 נקודות ולהתקבל לאוניברסיטה. דעתי היא שראוי להשקיע מאמץ סביר כדי לנסות להתקבל למוסדות שנחשבים למוסדות בעלי דרישות קבלה גבוהות. מבחינת שיפור בגרויות- זה לא התחום שלי אבל לפני שתתחיל לשפר רצוי לעשות סקר שוק קטן ולראות כמה צריך בכל מקום ואז לקבל החלטה. בהצלחה רבה
לי | 15:37  17/11/09
היי רז, במכללת שערי משפט יש לך אפשרות להתקבל על סמך מבחן כניסה שמתבצע במכללה ללא צורך בשיפור ממצוע הבגרות שלך. אני ממליצה לך לפנות אליהם על מנת לברר התנאים. 09-7750333 בהצלחה
הי רז, אני הייתי במצב שלך בשנה שעברה.. נרשמתי למכללת שערי משפט עם ממוצע 88, נבחנתי שם בבחינה פסיכוטכנית שהייתה לא קלה בכלל אבל בדקה את היכולות שטבועות בי ולא מקצועות בגרות שהם פונקציה של השקעה וחרישה בבית. קיבלתי במבחן ציון מאוד גבוה והתקבלתי. תנסה אולי גם אתה תוכל לחסוך לעצמך הרבה טרטור. תצליח, עינב.
סמי | 19:36  18/11/09
לאן התדרדרנו...
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור