פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
שיקולים | 17:32  09/02/08
היי למנהל הפורום הנני מתעניין בלימודי המשפטים זמן רב. האם יש תועלת /הצלחה שאקח עימי בסיום תואר במשפטים במידה ואלמד את התואר ולא אעסוק בו ? האם יש טעם בצעד כזה לדעתך מעניין אותי לשמוע .תודה רבה מראש.
ליאור פ | 23:27  09/02/08
שלום רב. תודה על השאלה. תואר במשפטים הינו ממן התארים שלטעמי, ראוי להצטייד בו בשלב מסוים בחיים, עדיף כמה שיותר מוקדם. לימודי משפטים מחדדים את החושים שלנו וגורמים לנו לנתח אירועים בחיים בצורה רחבה ומקיפה ולהיות ערים למגוון שיקולים שקיימים לגבי כל פעולה שלנו בחיים. מעבר לכך, זהו תואר ראשון שנותן כלים להתמודד יותר טוב עם סיטואציות שונות ובל נשכח שהמשפט הוא חלק בלתי נפרד מחיינו, גם אם לעיתים הוא סמוי מן העין. שליטה בתובנות מעולם המשפט יכולה להקל ו"לחסוך" טעויות משפטיות שיכולות לעלות הרבה כסף כמעט בכל תחום. למשל: בדיני חוזים, תלמד להימנע מלכרות חוזים פסולים או לזהות מצבים בהם יש חשש להטעיה או לכפיה; בדיני נזיקין, תלמד מהו ה"אדם הסביר" ומתי פעולה שלך יכולה להוות עילה נזיקית (בפעולה או במחדל); בדיני קניין, תלמד להימנע מלבצע עסקות מפוקפקות שלא לפי "תקנת השוק" וחוק המקרקעין; בדיני עונשין וסדר דין פלילי, תלמד מהן הזכויות שלך- כחשוד, כעצור, כאסיר, כנפגע עבירה ואלה הן רק קצה קוצו של יוד. בנוסף, כיום, גם אם תלמד תואר ראשון במשפטים ולא תעסוק בשלב הראשוני כעורך דין, עדיין שמורה לך הזכות בשלב מאוחר יותר לעבור התמחות ולקבל רישיון עורך דין. נפלאות הן דרכי החיים וייתכן שעוד זמן מה תחליט לנסות את כוחך בתחום עריכת הדין. ממליץ בחום. בהצלחה (אשמח לראות אותך שנה הבאה במכללה למנהל. שווה לברר על המסלולים ועל התוכניות השונות בטלפון 03-9634103. הינך יותר ממוזמן ליום הפתוח בתאריך 22.2.2008).
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור