פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום רב, אני מעוניין ללמוד מדעי המחשב, אך אני מתלבט בין מכללת נתניה לבין האקר יו, אשמח לדעת מה ההבדלים והאמת אקר יו באמת עובדים מאחרוי המילים שלהם של למצוא עבודה בסוף התואר והאם "התואר " שלהם שווה משהו
הי שי, האקריו היא נציגות של מס' אוניברסיטאות בחו"ל. כל הקורסים בהאקריו מקנים נקודות זכות לתואר ראשון בינלאומי.בנוסף, להאקריו התחייבות חוזית למציאת עבודה לבוגרים. ההבדלים הם שהתואר שתקבל הוא בינלאומי, בנוסף דרך האקריו תעבוד בתחום כבר בזמן התואר ותצבור ניסיון.הכי טוב שתדבר עם בוגרים ןתלך לפגישות הכרות , זה יעזור לך להחליט.
מנהל פורום לימודי מדעי המחשב | 13:20  15/12/14
היי שי כמנהלת הפורום אני מנועה מלדרג מוסדות לימוד ולהכריע בבחירה. כן אוכל לומר לך שאתה מציג כאן 2 מוסדות לימוד: אחד- מוסד לימודים אקדמי המעניק לך תואר ראשון והשני שמעניק לך תעודה סיום. במכללות המעניקות תעודת סיום ולא תואר, על פי רוב, אתה מתמחה בתחום אחד או מספר מוגבל של תחומים ספציפים. בהצלחה: שירן כהן, יועצת לימודים בית הספר למדעי המחשב המסלול האקדמי המכללה למנהל.
סגור