פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
יערה | 13:34  01/09/11
אני מאוד לא מתלבטת האם לשפר בגרויות ופסיכומטרי ולפספס שנה או להתחיל ללמוד במכללה. אני מתקבלת למכללה למנהל בראשון לציון. יש בזה כמה דברים חיוביים כי זה מאוד קרוב לי לבית ושמעתי המון דברים טובים אבל מצד שני תמיד אומרים שאוניברסיטה זה יותר טוב ולכן אני חוששת. איך הלימודים במכללה למנהל ? משהו לומד שם ויכול לספר קצת על הרמה? איכות המרצים? אאם לומדים בקבוצות קטנות ? איך היחס ?
קמפוס אחווה | 12:34  04/09/11
היי! ניתן ללמוד במכללת אחווה מתמטיקה ומדעי המחשב ולקבל תואר של אוניברסיטת בן גוריון. כלומר- לומדים בשכר לימוד אוניברסיטאי, בתנאים של מכללה, ויוצאים עם תואר נחשב של אוניברסיטה. לפרטים ותיאום פגישת ייעוץ- 3622*. בהצלחה! רותם.
שירן כהן | 18:41  05/09/11
היי חני אינני יודעת אם היית בפגישת ייעוץ במכללה למנהל. אם לא אני ממליצה בחום. אין הנחתם מעיד על עיסתו, אך למכללה יש יתרונות רבים כמו תוכנית לימודים המשלבת תיאוריה ופרקטיקה, מרצים מן השורה הראשונה, כיתות לימוד קטנות, חממת פיתוח אפילקציות בסביבת אפל, פרוייקט יזמות טכנולגית ולא פחות חשוב, אני סבורה כי מדברים בעד עצמם בוגרינו והשתלבותיו בתעשייה תוך כדי ואחרי הלימודים. בהצלחה רבה!!!
סגור