פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום אני מתלבטת אם ללמוד במכללה או אונ'. מצד אחד, שכ"ל במכללה גבוה מאוד, אבל במכללה אני יודעת שבשלב כלשהו אוכל להתחיל לעבוד כבר בלימודים וזה לא משהו שאוכל לעשות באונ'. אבל תואר באונ' לא עדיף מבחינת יוקרה ומבחינת קבלה לעבודה? עזרה בבקשה!!!
היי חני בעבר היה נהוג לחשוב כי תואר באוניברסיטה עדיף באופן מובהק על מכללה מבחינת יוקרה, קבלה לעבודה וכו'. כיום המכללות, אשר נחשבות מכובדות ומוכרות, לא נופלות ברמתן מהאונ' ומציגות יתרונות שכדאי לקחת בחשבון כמו: תוכניות לימוד גמישות, אשר מאפשרות לשלב עבודה ולימודים תוך כדי, כיתות לימוד קטנות ועוד. תוכנית הלימודים של מדעי המחשב במכללה למנהל למשל, מהווה שילוב ייחודי של רקע תיאורטי רלוונטי מחד וידע פרקטי ויישומי מאידך. לסיכום, אם בכוונתך לצבור ניסיון ולהתמקצע בתחום תוך כדי לימודים, ובהנחה והתקבלת למכללה מוכרת ומוכבדת, את בהחלט יכולה לעשות זאת במכללה, מבלי שהדבר ייפגע בסיכוייך למצוע עבודה מכובדת. בהצלחה!
חני שלום! בקמפוס האקדמי אחווה ניתן ללמוד תואר במתמטיקה ומדעי המחשב- תנאי הקבלה נמוכים יותר מאשר תנאי הקבלה באוניברסיטה, והתואר הוא תואר אוניברסיטאי! מטעם אוני' בן גוריון. התואר משלב אוירה סטודנטיאלית נהדרת של מכללה, תנאי קבלה נוחים ותואר של אוניברסיטת בן גוריון. לפרטים נוספים, ותיאום פגישת ייעוץ- 3622*. בהצלחה! רותם
סגור