פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
היי, זקוקה לעצה :) מעוניינת ללמוד ניהול רשתות בהתמחות אבטחת מידע קיבלתי הצעות מגון ברייס ומכללת הי טק – בהם מציעים מסלול לרשתות MCITP ואח"כ להמשיך למסלול צק פוינט לאבטחת מידע CCSE CCSA אופציה אחרת – מכללת סלע, שם ההצעה די מורכבת ומביאה להסמכות: MCSE,MCITP,CCSE,CCSA,CISSP ואתיקל האקינג – האם כל זה נחוץ, האם מישהו מכיר ולמד? ואופציה אחרונה – מלם-תים הדרכה שמציעים שילוב של MCITP +CCSE+CCSA הבעיה היא שלא מכירה מישהו ששמע עליהם – האם מישהו יודע, למד או לומד שם וממליץ?
אדי | 11:05  21/05/09
יש גם את המרכז הישראלי לטכנו' ואת הקורסים האלו מלמדים בכל מכללה גם בצפון וגם בדרום. תבדקי מי המדריך. והאשלה הבא שלך בפורום הזה תיהיה עם מישהו למד ספציפית אצלו. שיהיה בהצלחה.
יוסי | 14:29  06/07/09
הי נוני, לכי רק על מכללת הי-טק!! החבר הכי טוב שלי לומד שם מסלול MCITP והוא מבסוט עד הגג!! הם כוללים לו את כל המבחנים + חומרי לימוד והוא התחיל שם מחודש התנסות ללא התחייבות שאת זה לא מציעים בשום מקום. בלי קשר אני מכיר את סלע והם ממש יקרים בלי שום סיבה, מה הקשר שלהם לCISSP ?? זה מסלול לבעלי רקע שעובדים לפחות 5 שנים בתחום התשתיות (בדקתי באתר של IC2)... אני אישית לא לומד שם אבל שמעתי ממנו שמכללת הי-טק אדירים. בהצלחה!
סגור