פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
מור | 15:15  28/05/08
שלום אני בת 26 וסיימתי שנה ראשונה בראיית חשבון בבר אילן אך התחום לא כ"כ מעניין אותי וכעת אני מתלבטת אם להמשיך בתואר או ללמוד משהו מתחום המחשבים. האמת שהתחום שהכי מדבר אלי הוא בנייה ועיצוב אתרים, השאלה היא האם זה מבוקש, מה השכר הממוצע לבוגרי קורס כזה? איפה הכי רצוי ללמוד קורס כזה? מה קורס כזה צריך לכלול? מעבר לזה הייתי רוצה לעבור איזשהו קורס במחשבים שניתן להשתלב באמצעותו בתחום אבל שיקנה את הכלים הנכונים. איפה ניתן למצוא מידע על קורסים כאלה? על איזה קורס הייתם ממליצים? אני ממש אשמח לקבל תשובה גם מאנשים שעשו זאת ועובדים בתחום. תודה ויום טוב
עמית מאיר | 16:58  03/06/08
מור שלום, מידע רב באשר לשאלותיך תוכלי למצוא בקישור הבא: http://limudim.msn.co.il/Inner.aspx?CategoryId=118#a1626527938 הייתי ממליץ לך ללמוד את הקורס שלא כחלק מתואר אקדמי, אלא כקורס בודד במסגרת פרטית או אקדמית, על מנת שבטרם קבלת החלטה משמעותית, תוכלי לטעום מהעולם החדש ולראות אם תואם את ציפיותיך או לא. מומלץ מאוד כי תשמעי חוות דעת מאנשים שלמדו ועובדים בתחום. אני מקווה שמשתתפים אחרים בפורום יוכלו לשתף אותנו בדעותיהם לגבי תחום זה. בהצלחה !
סגור