מלי | 15:20  24/02/09
שלום, אני באה מרקע עשיר של תקשורת : עיתונות רדיו. ניהול מיזמים וניהול צוותים. אני מתעניינת בהנחיית קבוצות שאלתי: אני מתקרבת לשנת החמישים שלי ואין לי תואר אקדמאי. היכן אוכל להתקבל? (גרה בירושלים). מהבעצם עושים עם הנחיית קבוצות? האם זה מקצוע נדרש? מה לגבי המשכורת? תודה!!
מלי שלום, לתחום של הנחיית קבוצות נדרש תואר ראשון, אני ממליצה לך לבדוק את תנאי הקבלה על סמך ניסיון, ז"א לבקש להגיע לראיון אישי. זה מקצוע מעניין ומגוון, אך לא קל להתקבל אליו. ישנם מרכזי הדרכה שניתן לנסות לפנות אליהם או בתוך הארגונים. בירושלים, יש לך את "דויד ילין". כמו כן, צרפתי לך קישור על הקורס, כדי להתרשם האם הנושאים מדברים אלייך. בהצלחה, מונה בר-גיל
ירון | 15:00  01/03/09
היי! ראשית כל, אחלה מקצוע... אני לומד הנחיית קבוצות בבית ברל והתקבלתי ללא תואר ראשון! אין חובה להיות בעל תואר שם כדי ללמוד הנחיית קבוצות אך את צריכה ניסיון כלשהו בהדרכה או ניסיון בתחומים הרלוונטיים כמו ייעוץ ארגוני, עבודה סוציאלית, חינוך, טיפול בנוער או ניסיון בתחומים כמו ניהול,הדרכה,יעוץ (לכן יכול להיות רלוונטי בשבילך). אני מאוד מרוצה כאן, אני יודע שיש מספר מקומות שאפשר ללמוד את זה אבל הלימודים כאן מאוד אינטנסיביים ורציניים שבהם מקבלים הכשרה פרטנית במגוון תחומים שיהפכו אותך למנחה קבוצות מעולה. את יכולה לקרוא כאן על התוכנית ואם יש לך שאלה לגבי הלימודים כאן אני אעזור לך בכיף..... בעקרון אתה עובד במתנ"סים, מרכזים קהילתיים, ארגונים חברתיים ועסקיים, בתי ספר ועוד הרבה.. זה מקצוע מאוד מבוקש היום!
רווית | 14:56  15/03/09
הם נמצאים באוניברסיטה בהר הצופים
סגור