פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
מאור | 14:23  28/08/08
רציתי לדעת מהם המקומות המומלצים ללמידת רפואה משלימה? חשוב לי לומר שאני מאוד אוהב לבצע מסז' לאדם אחר,קשה לי להסביר למה. מהי העלות פחות או יותר של לימודים בתחום המסז'? האם באמת כדאי להשקיע בלימודים בתחום זה כמקצוע מרכזי לעתיד?
גיל וינבאום | 14:49  28/08/08
שלום מאור! כפי שציינתי בתשובתי הקודמת: תחום הרפואה המשלימה הוא רחב היקף ולכן אין תשובה אחת, תלוי בתחום בו אתה מתעניין. העלות של לימודי עיסוי+ רפואה מערבית שמחויבת עפ"י ההיגיון ועפ"י הדרישות של האגודה הישראלית לעיסוי וטיפולי גוף היא 6500 ₪ . העיסוי בהחלט יכול להוות כלי מרכזי עליו תבנה את הקליניקה העתידית שלך. אני מאמין שכחלק מההתפתחות האישית שלך תוסיף בעתיד כלים נוספים לתוך "סל הכלים" שתרכוש במהלך לימודיך. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
מאור | 16:06  29/08/08
תודה לך גיל על תגובתך אבל הייתי רוצה לשאול עוד מספר שאלות- הסכום שרשמת הוא ממוצע לשנה ברוב המוסדות אשר מלמדים את התחום הזה? האם ישנן מדרגות מקצוע בתחום (כמו מהנדס והנדסאי)? הייתי רוצה לדעת שוב-מהם המוסדות אשר מתמחים בתחום? האם הם מוכרים במדינות אחרות? על אילו מוסדות אתה ממליץ על מנת להשיג את התעודה הכי מקצועית ומתאימה לשוק?
מאור | 16:09  29/08/08
האם אתה חושב שמקצוע זה יכול ובדר"כ מוביל לקריירה סבירה בעתיד? על איזה מסלול לימודים אתה ממליץ על מנת להפוך למעסה מנוסה ובעל ידע רב בנושא?
גיל וינבאום | 08:46  31/08/08
שלום מאור! למעשה, עניתי כבר בשתי התשובו הקודמות על שאלותיך, אלה. לשם הנוחיות - צירפתי אותן שוב. 1. העיסוי בהחלט יכול להוות כלי מרכזי עליו תבנה את הקליניקה העתידית שלך. אני מאמין שכחלק מההתפתחות האישית שלך תוסיף בעתיד כלים נוספים לתוך "סל הכלים" שתרכוש במהלך לימודיך. 2. מסלול הלימודים שאני ממליץ עליו הוא לימוד שני השלבים: שלב א': עיסוי שבדי, שמקנה למטפל כלים אפקטיביים לטיפול בבעיות שרירים ושלד שלב ב'- עיסוי רפואי, שנותן כלים טיפוליים במגע במגוון בעיות רפואיות מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
גיל וינבאום | 08:42  31/08/08
שלום מאור! 1. הסכום שציינתי הוא הסכום הממוצע ללימודי העיסוי. 2. אם אתה מעוניין ללמוד עיסוי כמקצוע שתוכל להתפרנס ממנו ולעשות גם ביטוח אחריות מקצועית, יש ללמוד במכללה מסודרת. 3. עפ"י הקריטריונים של האגודה הישראלית לעיסוי וטיפולי גוף מי שרוצה ללמוד עיסוי יכול לעשות זאת בשני שלבים: שלב א': עיסוי שבדי, שמקנה למטפל כלים אפקטיביים לטיפול בבעיות שרירים ושלד שלב ב'- עיסוי רפואי, שנותן כלים טיפוליים במגע במגוון בעיות רפואיות. 4. מצ"ב המכללות המוכרות ע"י האגודה לעיסויי וטיפולי גוף. ניתן לבדוק באתר האגודה: http://www.imba.org.il -כך לומדים במקום שהוא איכותי, מקצועי ומבוקר. 5. לגבי הכרה בתעודות בחו"ל: לכל מדינה יש את הקריטריונים שלה. ישנן מדינות שבהן אין כל צורך בתעודות רשמיות, ישנן אחרות שמכירות רק במסלולי לימוד שנלמדו במדינה עצמה. כדי להיות בטוח- עליך לברר ספציפית במדינה בה תרצה לעבוד בעתיד מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור