פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
סוהא | 11:05  30/08/08
רציתי לדעת מאיזה גיל ומעלה אני יכולה ללמוד לימודי תזונה וגם כמה צריך פסיכומטרי וכמה שנים נמשך הלימודים 3 או 4? תודה
גיל וינבאום | 09:38  31/08/08
שלום סוהא! לא ציינת בשאלתך איזה תזונה את מעוניינת ללמוד: תזונה קלינית או תזונה הוליסטית. לכן, אפרט לגבי שתי תוכניות הלימוד: תזונה קלינית: תזונה קלינית מקנה תואר ראשון בתזונה. לומדים 3 שנים, תנאי קבלה הוא פסיכומטרי. ניתן ללמוד בתל-חי, באריאל ובפקולטה ברחובות. היתרון במסלול זה הוא כאשר רוצים לעבוד בקופות החולים השונות. בנוסף, מסלול הלימודים כולל בתוכו תואר ראשון ישראלי. תזונה הוליסטית: תזונה הוליסטית מקנה תעודה מקצועית בתזונה. לומדים 3 שנים, תנאי הקבלה הוא מבדק התאמה+ראיון אישי. ניתן ללמוד בכל אחת מהמכללות המוכרות ע"י האגודה הישראלית לנטורופתיה ותזונה הוליסטית. כתובת אתר האגודה: http://www.naturopathy.org.il/71954 היתרון מסלול זה שאת לומדת מספר שיטות טיפול באמצעות תזונה (הוליסטית, סינית, אירוודית) ולא רק גישה תזונתית אחת, בנוסף לצמחי מרפא ותוספי מזון. ישנן מכללות שאת במקביל ללימודי התעודה יכולה להשלים גם תואר ראשון בינלאומי. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור