פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
ליאת | 08:13  22/08/08
חברה שלי המליצה לי ללמוד פרחי באך. מה זה בדיוק פרחי באך? ומה הפרחים משמשים. תודה
גיל וינבאום | 11:34  22/08/08
שלום ליאת! ד"ר אדוארד באך , רופא M.D, בקטריולוג והומיאופת גילה את השיטה בשנות ה- 30. ד"ר באך בחר 38 פרחים והפיק מהם תמציות המבוססות על התדר האנרגטי של הפרח. בכל תמצית קיים תדר אנרגטי ייחודי אשר עוזר לאדם להעלות למודעותו דפוסי חשיבה ודרכי התנהגות ומסייע בשחרור חסימות ואיזון נפשי. על פי ד"ר באך, בבסיס כל מחלה פיזית מצוי רובד נפשי שגורם למחלה ולכן איזון הנפש יוביל גם לאיזון פיזי ולבריאות. במהלך הקורס הסטודנט לומד לבצע תשאול מקיף ופרטני כדי להתאים את התמציות הנכונות. התשאול מתייחס לתלונות עיקריות, לסימפטומים פיזיים ולכל מידע אחר שעשוי להיות רלוונטי. בעת השיחה מעלה המטופל את הקונפליקטים הקיימים בחייו, את הקשיים וחוסר הסיפוק ומתוך דברים אלו מזהה המטפל את חוסר האיזון הרגשי ובוחר תמציות בהתאם. במהלך הקורס מקבל הסטודנט את כל המידע הנדרש ומתרגל בכיתה ומחוצה לה את מיומנות התשאול והתאמת התמציות. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור