פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שלום רב דר' וינבאום. הייתי שמחה לקבל את דעתך/המלצתך; אני מתכננת להתחיל בלימודי רפואה משלימה בשנה הקרובה. מאחר ובמהותי אני אדם טיפולי, הן מנטאלי והן פיסי - ואני מאוד אוהבת מגע, אני מתלבטת בין שני התחומים. שיאצו מחבר אותי לפילוסופיה הסינית-דבר שאני מאוד מחוברת אליו, לעומת רפלקסולוגיה שפחות. בין השניים יש גם שוני בסוג המגע (האחד-שיאצו לחיצות (פחות קרוב אלי), השני-רפלקסולוגיה- לחיצות ומגע מעגלי יותר (יותר קרוב אלי)). קראתי כאן בפורום שאתה מגדיר את הרפלקסולוגיה ככלי טיפולי טוב להתחלה. אני כמובן מסתכלת בטווח רחוק כיצד אני מפתחת את התחום האלטרנטיבי לסוגי מגע נוספים, צמחים ופרחי באך. ובכל זאת, עודני בהתלבטות בין השניים. אשמח לקבל את חוות דעתך.
ירון ציון | 08:13  24/08/08
שלום, שיאצו הוא לא רק לחיצות. אני ממליץ לך לגשת למספר טיפולים בכל אחד מהתחומים בשביל להגיע להחלטה סופית.אפילו בקליניקת סטודנטים בביתי הספר. בהצלחה.
סגור