פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
ליעד | 09:15  02/04/08
שלום. אני מתלבטת בין לימודי פסיכולוגיה בפתוחה לבין לימודי פסיכותרפיה ברידמן. ההתלבטות העיקרית שלי נובעת מכך שפסיכותרפיה ברידמן מקנה לי לימודי תעודה ולא תואר. האם הדבר משמעותי? האם ארגונים או מוסדות כגון בי"ח, בריאות הנפש, אוכלוסיות מיוחדות- מכירים בתעודה זו או דורשים תואר כדי לקבל אדם לשורותיהם? או שעיקר העבודה הוא באופן פרטי בקליניקה...? האם לימודי פסיכולוגיה יעניקו לי יותר אפשרויות ולכן יהיה כדאי להתחיל בזה ולהמשיך ברידמן?
גיל וינבאום | 10:45  03/04/08
שלום ליעד! בד"כ לימודי תעודה אינם מספקים למוסדות ציבוריים ותנאי הסף למכרזים בשרות הציבורי הוא תואר ראשון רלוונטי, לכן אם את מעוניינת בקריירה במוסד ציבורי, למדי פסיכולוגיה קודם ואז פסיכותרפיה אם את מעוניינת לעבוד במגזר הפרטי, הרי שאין ל בעיה ללמוד פסיכותרפיה, כלימודי תעודה. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום
סגור