פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
יהודית | 08:36  31/03/08
אני מעוניינת ללמוד קורסים בתחום של רפואה משלימה. האם יש מוסד אשר הלימודים בו מוכרים בשנת שבתון?(לא מצאתי דרך האתר). כמו כן,כיצד אני יכולה להבדיל בין קורס של חובה ובין קורס של רשות? שאלה נוספת:אני יוצאת לאחר 8 שנים,בעלת תואר שני,עובדת במשרה מלאה:מהם חובותיי מבחינת מכסת הקורסים. תודה רבה על העזרה
גיל וינבאום | 11:33  31/03/08
שלום יהודית לימודי רפואה משלימה מוכרים כקורסי רשות בשנת ההשתלמות במכללות מסוימות והקולג' לרפואה משלימה אחת מהן. המגמות והקורסים השונים מוכרים בהיקף שעות מסוים מתוך סך כל שעות הקורס ואת זה עליך לברר מול המכללה או מול מרכז ההשתלמות הארצי לעובדי הוראה. תבררי מול המכללה שבחרת בה האם הלימודים אצלם מוכרים ע"י קרנות ההשתלמות ובאילו קורסים מדובר ומה היקף השעות. המשך הפרוצדורה והאישור הסופי מתבצע מול מרכז ההשתלמויות הארצי. באשר לשאלתך האחרונה, יש לבדוק את רשימת הקורסים אותם עברת, האם ישנה חפיפה מבחינת התכנים והיקף השעות ובמידה וישנה חפיפה תקבלי פטור. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום
סמינר הקיבוצים | 17:16  02/04/08
בנוגע לשאלך על הכרה בקורס מתוך מגוון הקורסים של רפואה משלימה – הקורסים שמוכרים למורה בשבתון הינם קורסים שמשה"ח הכיר אותם לצורך גמול . אולם הקורסים של רפואה משלימה לא מוכרים לגמול – כך שממילא אינם מוכרים לשנת שבתון כשעות חובה אלא רק כשעות בחירה.... (בשנת שבתון יש 16 שעות – 8 שעות חובה שקשורות ישירות למקצוע ההוראה של המורה ן-8 שעות בחירה- שאינם שייכים למקצוע אותו מלמד המורה) אגב, בכל שאלה בנושא אישור של הקרן ניתן לפנות לקרן ההשתלמות טל'-03-6938364 (זה תמיד מומלץ להתייעץ עם הקרן כי הם המאשרים ושלא יווצר מצב שהמורה יופתע – שבחר משהו שלמעשה הוא לא מוכר....)
סגור