פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
איתמר | 15:57  15/06/11
שלום, אני מעוניין ללמוד הנדסת תוכנה/מדעי המחשב או כלכלה ומנהל עסקים..הממוצע בגרויות שלי הוא לא גבוה בכלל (92) רציתי לשאול אם אני יקבל ציון פסיכומטרי גבוה זה יספיק ללמוד את המקצועות הללו באוניברסיטאות או שאני יצטרך לשפר את הבגרויות?
אלה זינוק | 13:56  16/06/11
האוניברסיטאות מקבלות אליהן סטודנטים על סמך מה שמכונה סכם. ציון זה מורכב הן מהפסיכומטרי והן מהבגרויות, אז בהחלט ניתן "לפצות" על בגרות נמוכה באמצעות פסיכומטרי גבוה! כדי לדעת בדיוק את הציון שאתה צריך אני ממליצה שתכנס לאתר האוניברסיטה בה אתה מתעניין ותראה מהם תנאי הקבלה- יש בכל אתר אפשרות לבדוק מהו ציון הסכם הנדרש כדי להתקבל, ותוכל ממש לקבל ציון פסיכומטרי נדרש בהתייחס לציוני הבגרות שלך אישית. בהצלחה!
איתמר | 20:39  16/06/11
תודה רבה! עוד שאלה קטנה, את יכולה להגיד לי איך מחשבים את הסכם?
אלה זינוק | 07:08  18/06/11
לא מדובר בחישוב ידני, למשל: בתל אביב בקישור המצורף מכניסים את ציון הבגרות המשוקלל (שגם ניתן לחשב דרך אותו קישור בלחיצה על "ממוצע בגרות מותאם", מכניסים את ציון ההתאמה הנדרש במקצוע הרצוי (גם לזה צירפתי לינק) ומקבלים את ציון הפסיכומטרי הנדרש! הלינק הראשון: http://www.ims.tau.ac.il/md/ut/Smdp008.aspx הלינק השני: http://www1.tau.ac.il/mechina/index.php?option=com_content&view=article&id=37&Itemid=32
סגור