פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מיכל | 15:03  08/07/09
אני מתלבטת לאיזה מכינה ללכת. ממוצע הבגרויות שלי נע בסביביות ה-80 ויש לי יכולת ללמודפשוט בתיכון לימודים לא עניינו אותי. פסיכומטרי עדיין לא עשיתי והבנתי שיש מכינות שמציעות לעשות קורס דרכם. מה ההבדל בין מכינה באוניברסיטה לבין מכינות אחרות. אם למשל אני הולכת למכינה שבאוניברסיטה אני צריכה ללמוד באותה האוניברסיטה או שאני יכולה ללכת לכל אוניברסיטה שארצה? האם גם שם משפרחם בגרויות (חשוב להדגיש שיש לי בגרות מלאה רק ציונים לא מספיק גבוהים בשביל להתקבל לאוניברסיטה) אני לא יודעת מה לעשת ואני פוחדת שההרשמה תיסגר ולא יהיה לי זמן להירשם.
אריאלה פרידמן | 18:06  08/07/09
אענה לך כמיטב יכולתי, אף ששאלתך לא ממש קשורה לפסיכומטרי.. לכן אני ממליצה לך בכל זאת לשאול גם בפורום "ייעוץ לימודי ותעסוקתי". מכינות יכולות להיות מכל מיני סוגים- יש מכינות שבהן משפרים בגרויות, ויש מכינות שבהן עושים קורסים אחרים כרקע לתואר- למשל מכינה מדעית או מכינה למדעי החברה, לקראת תואר בתחום, שבהן לומדים קורסים שיכולים לסייע כהכנה לתואר. יש מכינות אוניברסיטאיות שבהן מקבלים פשוט ציוני בגרות חדשים, ואז אפשר לנסות להתקבל לכל מקום שרוצים, ויש מכינות שבהן מקבלים ציון מכינה, ואיתו אפשר לנסות להתקבל רק לאוניברסיטה בה נערכה המכינה. כמו שהזכרת, יש מכינות שמאפשרות קורס פסיכומטרי במסגרתן, צריך לחשוב טוב אם לעשות זאת משום שמדובר בעומס רב שלא מתאים לכל אחד. מה שאני מציעה לך במקום להילחץ זה לרשום מכינה בגוגל, לעשות רשימת טלפונים של מוסדות לימוד שונים ולהתקשר אחד אחד, לשאול את כל השאלות- מה הם מציעים ועד מתי ההרשמה, כי כל מכינה זה ממש משהו אחר ויש הרבה סוגים. בהצלחה
סגור