פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ג'ני | 15:09  08/07/09
אריאלה שלום רב, הציעו לנו בבית הספר לעשות קורס פיסיכומטרי במחיר מעולה!(1000 ש"ח),והקורס מתחיל ממש עוד מעט.. זה מעניין אותי אבל אני לא בטוחה, לכן רציתי לשמוע את דעתך. אני לא בטוחה שאני מעוניינת בעתודה, אבל מצד שני המחיר מעולה וזה תמיד טוב להרגיש קצת מה זאת בחינה פסיכומטרית כדי שיהיה יותר קל לשפר בעתיד.. מה לדעתך עליי לעשות?
אריאלה פרידמן | 18:12  08/07/09
שלום ג'ני, תראי- חבל להוציא כסף ולבזבז זמן רק כדי לנסות ולשפר בעתיד. האם כדאי או לא לעשות עכשיו פסיכומטרי- יש אנשים שהייתי ממליצה להם מאד ויש כאלה שלא. אם תרצי ללמוד ברצינות לפסיכומטרי בקורס הזה, תעשי את כל שעורי הבית, תקדישי לזה זמן אפילו שקיץ וחופש וסוף הקורס יהיה כבר בתקופת הלימודיםם, באמת תשקיעי ותשפרי את אוצר המילים באנגלית כמו שצריך וכו'- אין סיבה שלא תקבלי ציון טוב מאד שיספיק לך ללמוד מה שתרצי. יש לכך יתרון כי את באווירה של לימודים, את זוכרת את המתמטיקה והגיאומטריה, סביר שאין לך עבודה על הראש וכו'. אבל אם את עושה רק כדי לעשות שוב, ולא עם הרבה מוטיבציה ורצון להשקיע, לדעתי חבל לעשות עכשיו. בהצלחה
סגור