פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
שלום, החלטתי לנסות ולהתקבל למסלול הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים לשנה הקרובה (אחרי שכבר יש בידי תואר ראשון, ומס' שנים של התנסות בתחום המחשבים הגעתי למסקנה שאני מעוניין לחזור לחלום ישן וללמוד אדריכלות). אני רואה שגם כדי להתקבל למכללות השונות לתואר הנדסאי צריך לעבור מבחני קבלה ולהראות תיק עבודות (כך הסבירו לי באורט תל אביב). האם מישהו יכול להסביר מה בדיוק מצפה לי במבחנים האלה? האם גם עבור קבלה להנדסאי מומלץ לעבור קודם מכינה כמו שעושים כדי להתקבל לתואר B. Arch באוניברסיטה? אשמח לקבל כל מידע ממי שכבר עבר את זה או מכיר את זה, ואפילו אהיה מוכן לשלם למישהו שיוכל לעזור לי בככנה בסיסית למבחנים האלו ולהכנת תיק עבודות... בתודה מראש על עזרתכם!
גלית | 13:11  06/04/10
לדעת.. מאוד מעניין אותי ללמוד אדריכלות ובכלל כל תחום הנדל"ן מאוד מעניין אותי.. הייתי רוצה להיות כמו יורם 'קראוס אם מישהו מכיר מהתחום ולהתעסק גם עם בנייה ירוקה כי אני חושבת שזה מאוד חשוב. בכל מקרה , זה לאחר כך אני עוד בתחילת הדרך שלי ואני באמת אשמח לשמוע את כל הפרטים .. תודה רבה!
סגור