פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
Design Vibes | 00:40  30/07/09
אנחנו יודעים שחשוב לכם להיות מעודכנים, לדעת, להבין ובקיצור כמי שעובד ונושם את עולם העיצוב להיות בעניינים! בדיוק בשל כך השקנו ב " פייסבוק " את Design Vibes עם עדכונים שוטפים ובזמן אמת אודות הנעשה בעולם העיצוב – מעצבי על, קולקציות חדשות, שילובי חומרים מפתיעים, שיתופי פעולה ועוד. החדשות העיצוב כוללות חברות ומעצבים ישראליים מובילים, מתחומים שונים. בין היתר חזי בנק עם חדשות עולם האמבטיה, קמחי תאורה כדי להאיר את הבית בסטייל, רשת SIAM כדי להפוך את הבית לידידותי לסביבה,פיטרו הכט עם מותגי העל הצרפתיים, המעצב יפרח בן צבי עם שילוב נועז של חומרים, רשת SHINE DOOR עם פתרונות אחסון מפתיעים ועוד ועוד. כל מידע מועבר עם תמונות הממחישות את הקולקציות והמגוון הקיים. אנו מזמינים אתכם להיות שותפים, לקחת חלק, לחוות דעה, לייעץ, לשאול, לשתף צוות Design Vibes
נילי | 10:09  04/03/10
כל הכבוד על היוזמה המבורכת, אני מאוד נהנית משירותכם בפייסבוק. אני מתעדכנת כמעט כל יום בחדשות הקשורות לעולם האופנה. תודה רבה.
סגור