פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
האם ההבדל מאוד משמעותי ועד כמה משמעותי ,בין היציאה מלימודי הנדסאי אדריכלות לעומת תואר אדריכל כאשר מחפשים עבודה?
היי אפרת, שימי לב לדיון לא מזמן בנושא זה: http://www.ilimudim.co.il/gui/Forums/ShowForum.aspx?ForumID=28&CategoryID=562&PageID=1
רוזי | 13:40  30/07/09
אפשר לקבל תשובה לשאלה? אני לא מוצאת את הדיון ששאמרת
שלום, לימודי הנדסאי הם לימודי תעודה שמקנים אישור חתימה למבנים של עד 4 קומות הלימודים הם של שנתיים הם בעלי אופי טכני מאודוחסר בהם הידע האקדמי הרחב , והנסיון הקונספטואלי והאמנותי. ישנן שלוש תעודות שמקנות זכות חתימה על מבנים הנדסאי אדריכלות מוגבל לעד 4 קומות אדריכל עם צאתו מהלימודים מאושר לעד 4 קומות ולאחר הסטאג' ומבחן ההסמכה יכול לחתום על כל מבנה באשר הוא ללא הגבלה. ומהנדס בניין אשר גם הוא לא מוגבל.. הדרך לקבלת ההסמכות האלה שונה בתכלית אחת מהשניה אין באפשרותך לבנות שום דבר ללא חתימתו של אחד מבין שלושת בעלי התפקידים הנ"ל. בהצלחה.
אפרת | 02:17  08/08/09
ולא ענית על השאלה הקודמת, עד כמה זה משמעותי לחיפוש עבודה? מעבר לזה בכל בתי הספר ללימוד הנדסאי אדריכלות מדגישים כי ניתן לפוח משרד אדריכלים עם הידע שניתן אך לפי מה שאתה אומר כאן הידע שניתן בעל רקע טכני ואקדמי חסר. אז מה מבין השניים נכון? והאם אתה מכיר הנדסאי אדריכלות שהצליח בתחומו ולא השלים תואר ראשון באדריכלות?
היי לימודי אדריכלות אורכים כ 5 שנים בהם נלמדים תכנים רבים ומעמיקים הכוללים תכנים אקדמיים, תכנים קונספטואלים ותכנים טכניים אדריכל שמסיים 5 שנים הוא בעל רשיון לתכנון מבנה עד 4 קומות ולאחר 3 שנות סטאז' ובחינת הסמכה הוא מקבל רשיון לעסוק בפרוייקטים בכל סוגי קנה המידה האפשריים לימודי הנדסאי אורכים בין שנה וחצי לשנתיים בהם מתמקדים בידע הטכני ולאחר סיומם מקבל ההנדסאי זכות חתימה לתכנון של עד 4 קומות התכנים בלימודי אדריכלות עשירים, רחבים ולא בני השוואה. יש יתרון בולט יהיה למסיימי אדריכלות בקבלתם לעבודה. בהצלחה. מיכל טל, ראש חוג מכינה בסטודיו 6B
mirit | 15:58  18/03/13
אדם שסיים עם תעודת אדריכלות לעומת תואר אדריכלות, יהיה לו יותר קושי למצוא עבודה? יש לזה פחות ביקוש ופחות שכר?
סגור