פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
נועה | 21:42  16/06/09
אני רוצה להקים מכון משלי (עצמאית) מכון לגרפיקה ועיצוב גרפי אז אני צריכה תואר ראשון ?אמרו לי שכן.. גרפיקה ועיצוב גרפי הוא כמו שאני חושבת(לתקן תמונות,לעצב תמונות,להרכיב תמונות ....במחשב)??כי בזמן שאני מחפשת באינטרנט אני מוצאת צייור על נייר עיצוב פנים ותכשיטים וזה לא זה. אני מאזור גוש דן והכי קרוב לאזור שלי מכללת שנקר ושיש בה התחום רציתי לשאול אם יש שם מה שהסברתי שאני רוצה..ואיך הלימודים שם? ואיך התחום קל או קשה?אני צריכה בסיכומטרי?בסיכוטכני?וכמה ממוצע תעודת בגרות?והאם יש יום פתוח כדי שאוכל ללכת ושיסבירו לי בפרטי פרטים?
היי נועה, עיצוב גרפי לתואר אפשר ללמוד בשנקר, מכון טכנולוגי חולון, בצלאל וויצו חיפה. הלימודים נמשכים 4 שנים. על מנת להתקבל לשנקר צריך בגרות מלאה, הגשת תיק עבודות, מבחנים בעיצוב ורישום וראיון קבלה. הימים הפתוחים הם בד"כ בחודשים ינואר פברואר, כיוון שאז מתקיימת ההרשמה. את מוזמנת להגיע לפגישת יעוץ אצלנו במכינה לעיצוב ונסביר לך במפורט לגבי הלימודים. 1-800-360-366
לילי | 17:02  12/05/10
היי נועה, למדתי בחולון ובבצלאל ובסטודיו 6B ובג'ון ברייס הדרכה. בצלאל זה מקום עשיר, אז יש לך כל הכלים במקום עצמו, ציוד סטודיו מלא להפקות וידאו, חוות מחשבים מאובזרת, ומורים מעולים (ברובם...) הלמידה היא בעיקר עם דגש אומנותי ופחות על הפרקטיקה בחיים האמיתיים. בחולון הסיפור הפוך. את צריכה לרכוש מצלמת וידאו כי בבית הספר אין מספיק, חוות המחשבים כמעט לא קיימת, אבל אצלי לפחות הרכישה של כל אלה פיצתה על השכ"ד בירושלים כי גרתי עם ההורים... חוץ מזה המורים שלך יהיו אלו שיעסיקו אותך בעתיד, הם חיים ונושמים את התעשייה, וחלק נורא חשוב מללמוד באקדמיה זה נטוורקינג. סטודיו 6B נשמע נורא טוב בהתחלה, סונוורתי מהסטודיו ומהצוות הכריזמטי, אבל בתכלס, לא היה להם יותר מדי להציע. ג'ון ברייס הם יקרים מאד, אבל אם אין לך זמן ואת רוצה ללמוד מהר ולעבוד על תיק העבודות שלך בעצמך - לכי על זה. ברוב המקרים תיק העבודות הוא זה שחותם את העסקתך.
נועה | 09:02  24/11/09
יש עוד מכללות מצויינות לקורס עיצוב גרפי, תבדקי את השטח טוב טוב. היכן יש לך תנאים אטרקטיביים יותר והיכן מצויים המורים הטובים ביותר, בקיצור תבדקי את כל האפשרויות מול האיכות והכמות.
סגור