פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
עומר | 09:41  16/06/09
אומרים שלימודי הנדסאי נותנים אישור חתימה עד 4 קומות מה זה אומר בדיוק האם אני יכול לתכן מהיסודות ועד לשלב העיצוב בניין של 4 קומות והאם אני יכול לתכן וילה מהתחלה ועד הסוף בלי חתימה של אדריכל????
עומר | 18:14  24/06/09
היי לימודי הנדסאי הם לימודי תעודה שמקנים אישור חתימה למבנים של עד 4 קומות הלימודים הם של שנתיים הם בעלי אופי טכני מאוד וחסר בהם הידע האקדמי הרחב , והנסיון הקונספטואלי והאמנותי. בהצלחה, מיכל טל, ראש חוג מכינה בסטודיו 6B
עומר | 18:02  26/06/09
מה זה נותן לי האישור חתימה עד 4 קומות האם אני יכול לתכן בניית 4 קומות או וילה מההתחלה עד הסוף בלי חתימה של אדריכל ???
ישנם שלוש תעודות שמקנות זכות חתימה על מבנים הנדסאי אדריכלות מוגבל לעד 4 קומות אדריכל עם צאתו מהלימודים מאושר לעד 4 קומות ולאחר הסטאג' ומבחן ההסמכה יכול לחתום על כל מבנה באשר הוא ללא הגבלה. ומהנדס בניין אשר גם הוא לא מוגבל.. הדרך לקבלת ההסמכות האלה שונה בתכלית אחת מהשניה אין באפשרותך לבנות שום דבר ללא חתימתו של אחד מבין שלושת בעלי התפקידים הנ"ל. בהצלחה.
עומר | 17:38  28/06/09
סגור