פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
טל | 15:46  01/04/09
שלום לכולם . אחרי חיפוסים רבים על לימודי אדריכלות אני מנסה אותכם.... ביררתי בהרבה מקומות לימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים, האמתי שהמקום שהכי יתרשמתי ממנו היה מכללת ספיר אבל כרגע זה קצת בעיתי מסיבות אישיות . אני גרה במרכז ומעוניינת לשמוע על מקומות אחרים תודה רבה יום טווווווב
היי טל, המרכז לעיצוב ולטכנולוגיה אריאל בשומרון הינו המרכז המוביל ללימודי הנדסאים, בו לומדים למעלה מ- 1000 סטודנטים במסלולי הנדסאים, טכנאים ומסלולי קדם הנדסאים. במרכז לעיצוב ומדיה, נמצאת המחלקה לאדריכלות ועיצוב פנים. במסגרת לימודייך, תכירי נושאים כמו: יסודות השרטוט, יישומי מחשב – אוטוקד, תחיקת הבנייה והבטיחות, הנדסת אנוש, תולדות האומנות והאדריכלות ועוד. את מוזמנת להגיע ליום הפתוח שיתקיים ביום שישי ה- 15 במאי 2009, החל מן השעה 9:00, ולהתרשם מהלימודים במרכז. לנרשמים ללימודים במסגרת היום הפתוח תינתן מלגה של 250 ש"ח. אם יש לך שאלות נוספות, את מוזמנת לפנות למרכז המידע 1-800-660-660 או בדוא"ל einatd@ariel.ac.il. כמו כן, את יכולה לבקר באתר של המחלקה(מצ"ב קישור) בהצלחה!
סגור