פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
קארי | 18:52  28/03/09
אני רוצה לעסוק בעיצוב פנים, אבל לא בטוחה שארצה לעסוק בזה כל החיים שלי, לכן ללמוד לתואר 4 שנים נראה לי כמו בזבוז זמן. אז יש לי כמה שאלות- 1. מאיזה גיל ניתן להרשם לקורס בעיצוב? ומה טווח המחירים? 2. האם קורס רגיל מספיק? אפשר למצוא עבודה ללא תואר? 3. האם נדרש ידע בשרטוט/ציור ידני? או שידע בתוכנות העיצוב (אוטוקאד למשל) מספיקים? 4. יצא לי לעבור על מודעות הדרושים באנטרנט ויש מעט מאוד עבודות למעצבי פנים. אז השאלה שלי היא, איך רוב המעצבים עובדים, עצמאית? 5. איך ההכנסה? במידה ואני אהיה עצמאית (אם זה אפשרי בכלל) איך גובים? לפי שעה וכמה? תודה מראש :)
היי קארי, אין הגבלת גיל לקורסים בעיצוב, מניסיון שלנו בסטודיו 6B הגילאים נעים מ25-55. המחירים משתנים מאוד בין המוסדות השונים ותלויים גם בהיקף הקורס, חומרים ועוד. בקורסים רציניים שרטוט ותוכנות נלמדים בקורס עצמו ואין צורך לבוא עם ידע קודם. כמו בכל מקצוע גם בעיצוב פנים מי שטוב מצליח. בנוסף נדרשת עבודה רבה של שיווק עצמי, וזה רלוונטי ללימודי תואר וגם ללימודי תעודה. ההכנסות גם כן משתנות בהתאם לוותק ולניסיון שלך. לרוב מתחילים בעבודות זולות מאוד על מנת לצבור ניסיון ועם הזמן ניתן לדרוש יותר על כל פרויקט. בקורס שלנו אתם תלמדו גם איך לתמחר פרויקטים – זהו נושא בפני עצמו בלימודי עיצוב פנים. את מזמנת לפנות אלינו לסטודיו ולתאם פגישה עם אחד המעצבים כדי לקבל מענה מפורט יותר על השאלות שלך 03-5669982. בהצלחה
סגור