פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום רב, במסגרת מסלול לימודי הסבת אקדמאים הנמשך 2.5 שנים,האם יש זמן לעבוד תוך כדי הלימודים או שעפ"י נסיונכם הלימודים דיי אינטנסיביים שאין זמן לעבוד אחה"צ או בסופ"שים? כל תגובה תתקבל בברכה ובתודה.
מנהל פורום לימודי סיעוד | 11:42  27/05/14
זה מאוד אישי ותלוי בגורמים רבים (אם יש ילדים, יכולות אישיות ועוד) חלק מהסטודנטים משלבים עם עבודה חלקית, חלק לא.
שנה ראשונה לימודים 8-15, 3-4 פעמים בשבוע, יחסית לא לחוץ אבל מבחנים הם תוך כדי ואין זמן כל כך להתכונן. כשמתחילים התנסויות זה מ-7 בבוקר, לעתים מבקשים לעשות משמרת ערב או לילה עם המדריכה - תלוי במחלקה ומורה. ואז זה עמוס וקשה עוד יותר לשלב עם עבודה. שנה שלישית עוברת מהר ואז יש הכנה לממשלתי... היו בינינו כאלה שעבדו בגלל שהיו חייבים כסף - ברור שהיה להם יותר קשה, עבדו בסופ"ש, ישנו מעט ונרדמו בהרצאות. באמת הכל מאוד אישי ותלוי במצב. ברור אבל שאי אפשר לשלב משרה מלאה ותמיד יש מחיר - משקיעים במשהו פחות...
מנהל פורום לימודי סיעוד | 14:01  02/06/14
זה מתייחס לתוכנית בה למדת. יש תוכניות של 3 ימים (לא 4) בשבוע ומתחילים את ההתנסויות גם ב-8.00 (לא בשבע). למשל במאיר.
תודה רבה סבטלנה היקרה:)
הי . סיימתי את המסלול ההסבה לפני כחודשיים . לגבי העבודה . ככה . בשנה וחצי הראשונה מבחנים כל שבועיים , זה אומר שקצת בעייתי לשלב עם עבודה , אבל !!! תלוי עם 4יזה סוג עבודה . אני במשך תקופה הזאת עבדתי בשמירה ( מתוך 8 שעות עבודה - 7 הייתי לומד )וזהה התאים לי מעולה . אחר שנה וחצי התחלתי התנסות , הלחץ של המבחנים ירד ואז התחלתי לעבוד בבית חולים בתור סטודנט. היום אני אח באותה המחלקה :) . בקיצור , הכל אפשרי !
תודה רבה לאון היקר,עזרת לי, בהצלחה רבה כאח:)
סגור