פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
מעוניינת לברר לגבי לימודי הסבה לסיעוד במאיר, האם יש חופשות סמסטר או שלומדים רצוף.ומה זה אומר לימודים רצוף, יש חופשות בחגים,באוגוסט,בתקופת בחינות?
מנהל פורום לימודי סיעוד | 09:58  12/09/13
הלימודים ברצף. שבועיים חופש באוגוסט.כך זה בכל תוכניות ההסבה.
האם אני יכולה לבחור בתוכנית האמהות? מה היתרונות של תוכנית ההסבה? נראה שבתוחנית האמהות לומדים הרבה פחות זמן,אומנם עוד חצי שנה אבל המון חופשות (כך שמשהו לא מסתדר לי בהבדלים בין התוכניות)
(תוכנית כמובן). לא ענית לי לגבי החגים (פסח וסכות)
הי יעל אני מתחילה במסלול לאימהות בבי"ח מאיר חודש הבא ולגבי החופשות בלימודים הם בתיאום עם משרד החינוך. כלומר, כשהילדים בחופש גם אנחנו בחופש :) סוכות לא רלוונטי כי הלימודים מתחילים באוקטובר ובחופשת הפסח ובחגים הנוספים אין לימודים כאמור. בהצלחה :)
מנהל פורום לימודי סיעוד | 13:03  15/09/13
לימודי הסבת אקדמאים לסיעוד היא תוכנית שונה מהתוכנית התלת שנתית לאמהות וסטודנטים עובדים. בשניהם לומדים לתעודה של אחות מוסמכת. תוכנית האמהות לומדים 3 שנים, 5 ימים בשבוע מ- 8.00 עד 13.00 בהסבת אקדמאים לומדים 2.5 שנים, 3 ימים בשבוע מ-8.00 עד 16.00 החופשות בתוכנית האמהות כפופות למשרד החינוך, בהסבת אקדמאים לא.
בתוכנית האמהות גם אפשר לקבל את מלגת ה80% ממשרד הבריאות והאם התוכנית הזו גם נחשבת להסבת אקדמאים לסיעוד?
עדיין לא הופיע מענה לשאלה אם יש חופשות בחגים, והכוונה בעיקר לפסח. האם ס=בכל המועד פסח לומדים ? אומנם אנחנו בהסבת אקדמאים, אבל רבים מאיתנו הן גם אימהות, וגם לנו יש ילדים בבית שנמצאיפ בחופשה.
סגור