פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום, רציתי לברר לגבי תארים שהם לצרכי שכר וקידום לאחיות- תואר שני בביואתיקה- הוא מוכר לצרכי שכר ולצרכי קידום לא כל כך? הוא נלמד רק בבר אילן? ותואר שני בפיזיולוגיה נלמד רק במסגרת לימודי תואר שני בבריאות הציבור באוניברסיטת תל אביב ומדעי הרפואה בבן גוריון? והדרישות לתואר שני בריפוי באומנויות הן תמיד מעל 85? האם בכל מקום נדרשת תעודת הוראה לצורך תואר שני בחינוך? ותואר שני בגרונוטולוגיה נלמד רק באוניברסיטת בן גוריון ובאוניברסיטת חיפה? תודה.
מנהל פורום לימודי סיעוד | 15:07  11/09/13
"שיבוץ אחיות בסולם שכר M.A ו-PH.D לאחיות יתאפשר באם העובד מציג תעודה אקדמית בה נכתב שהוא מוסמך או בעל תואר שלישי בחוג המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה ואשר מפורט ברשימת החוגים הרשומים מטה: סיעוד, אפידמיולוגיה ורפואה מונעת (במידה ומועסק בתחום זה) פיזיולוגיה, בריאות הציבור, ריפוי באומנויות(בתנאי שהעובד מועסק במחלקות או יחידות ילדים, אונקולוגיה, גריאטריה, פסיכיאטריה), בריאות תעסוקתית (במידה והעובד מועסק בתחום הרפואה התעסוקתית) וניהול מערכות בריאות." לציין שזה לסולם שכר. יש תפקידים בסיעוד שנדרש שלפחות אחד מהתארים של העובד יהיה בסיעוד. מקווה שזה עונה על שאלתך בתחום של הפורום שלנו - לימודי סיעוד.
סגור