פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
קטיה | 20:02  20/01/13
רציתי לשמוע מאחים ואחיות צעירים על סדר היום שלהם במחלקות השונות, והיכן הם עובדים, אם יש תגמול לעבודה? אם יש שימוש בכל הידע העצום שנרכש בלימודים? אני קוראת בכל מיני מקומות שאחיות מחליפות טיטולים ומצעים, אין לי בעיה לבצע עבודות שכאלה אבל אני לומדת תואר על מנת לקחת אחריות ולממש את הידע שלי על החולה ולא לבצע עבודה "זוטרה" (כל עבודה אני מעריכה ומכבדת אני פשוט רוצה ללמוד תואר ולהרגיש שאני מנצלת את הידע שלי , בשביל להחליף מצעים אני יכולה ללכת בלי תואר של 4 שנים) אני קוראת בכל מיני מקומות שעבודה של האחיות היא שולית, אני רוצה באמת לשמוע מאחים הצעירים את כל העולה בראשם ואת החוות דעת על מקצוע ואם הם ממליצים ללמוד
מנהל פורום לימודי סיעוד | 14:09  21/01/13
נראה לי שלפורום הזה נכנסים יותר כאלה שמעוניינים ללמוד ומתעניינים מאשר כאלה שכבר אחיות. בכל מקרה, שאלה יפה המשקפת את הסראוטיפ של האחות. עבודות ה"חדרנות" הועברו מזמן לכוחות העזר. אחיות מוסמכות אינן עוסקות בהן כמעט כלל וכלל. אני מפנה אותך לכתבה שכתב ד"ר גמזו - מנכ"ל משרד הבריאות - על עבודת האחיות.
מילי | 13:55  27/01/13
אז כנראה שאת מנותקת מהמציאות כי האחיות ועוד איך עושות ADL. אני בהתנסויות בבי"ח בצפון הארץ רואה איך אחיות עם תארים מתקדמים מקפלים את הכביסה ומחליפים מצעים ומה לא. אז להגיד שאחיות כלל וכלל לא עוסקות בזה, זה די מצחיק. הלוואי שזה היה ככה. בכלל לא מבינה את האחיות, הרי יש להן כח אדיר שישתמשו בו ושיפסיקו לעשות את זה. לא צריך ללמוד 4 שנים בשביל להציע מיטות. זה באיזשהו מקום אפילו משפיל. אולי במרכז הארץ יש הרבה כח עזר.... אבל כידוע כל אחד חי בבועה שלו.
מנהל פורום לימודי סיעוד | 08:35  29/01/13
יכול להיות שיש מקומות איפה שזה עדיין קיים, אבל בהסתכלות לאורך 25 שנות מקצוע אני יכולה להעיד שכל פעם היה פחות ופחות וכיום אולי רק במקומות ספורים זה קיים. עבודות החדרנות הם בעיקר של כוחות העזר. אגב, זה גם תלוי הרבה בגישה של האחראית על המחלקה ושל האחיות עצמן - שחלק מהן קשה להן לוותר על תפקידים מסויימים.
סגור