פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום. ברצוני ללמוד תואר ראשון בסיעוד.לפי הפסיכומטרי שלי- 520 אני יכולה להתקבל באיזור המרכז רק למכללה האקדמית לישראל. האם ידוע לך איך המכללה מבחינת הרמה שלה? האם הי נחשבת לטובה? אני יודעת שאת התואר שלה מאשרים במל״ג אך האם יש לה ערך פחות יותר מתואר אוניברסיטאי? 
מנהל פורום לימודי סיעוד | 14:05  21/01/13
כפי שהתבטאתי בעבר בנושא הזה וללא קשר למכללה כזו או אחרת, למי שיכול ללמוד באוניברסיטה זו העדיפות הראשונה. המכללות גם הן ברמה גבוהה - התוכנית של המכללה ברמת גן היא יחסית חדשה וטרם הגישו סטודנטים למבחני ההסמכה, כך שעוד לא יודעים מהם אחוזי ההצלחה שלהם. לציין שהיום ניתן ללמוד לימודי תעודה בשכר לימוד פחות מהאוניברסיטאי, לסיים אח מוסמך תוך שנתיים ואז להשלים לתואר (תוך כדי עבודה כאח מוסמך בלימודים של יום בשבוע לכשלושה סמסטרים.
לפי הנתונים שלי אינני יכולה להתקבל לאוניברסיטת תל אביב. כרגע יש לי את האופציות הללו- מסלול תואר במכללה,,, או,,,, לימודי תעודה ולאחר מכן השלמה. מהי המלצתך? גם השכר במכללה כפול משכר התעודה והתואר יחד. האם ידוע לך אם צריך לחכות זמן רב בין סיום התעודה ועד תחילת התואר?
מנהל פורום לימודי סיעוד | 15:18  23/01/13
המשך לימודים תואר - מיידית עם קבלת תעודה של אחות מוסמכת. הנתונים בידייך...ההחלטה שלך... בהצלחה!
מבדיקה שערכתי תנאי הקבלה במכללה האקדמית לישראל זהים לתנאי הקבלה של אוניברסיטת תל אביב, דרך אגב יש להם מלגות לימודים בגובה 50% משכר הלימוד בשיתוף עם מוסדות בריאות.
סגור