פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אני מורה לחינוך מיוחד ולאחר לידה, מעוניינת לעשות הסבה. הציעו לי בלשכת התעוקה תוכנית הסבה עם 80% מלגה בהלל יפה. האם התוכנית בשעותיה מתאימה לאמהות? האם התוכנית עמוסה מאוד? האם גם לבי"ח מאיר מפנים מלשכת התעסוקה, ניתן ללמוד דרך מלגה? תודה מראש!
הרגשתי צורך עז להגיב כיוון שאני נמצאת בתכנית הזאת, התחלנו לפני שבוע. כדאי שתדעי שלמרות שהלימודים הם "רק" בשעות 8-15, הם עמוסים ביותר! 5 ימים בשבוע, והיחס פה בהלל יפה קשוח למדי.התכנית קוצרה משנתיים וחצי לשנתיים ואת החוסר הזה בשעות לימוד כמובן שאנחנו משלמים....קחי זאת בחשבון.
תוכלי לספר לי עוד קצת, איך הלימודים עצמם? האנשים? כמה אתם בקרוס? אשמח לשמוע כל מידע נוסף יש אפשרות לקבל את המייל שלך..? תודה!!
היי,רק עכשיו ראיתי את התגובה. אז נכון שהתחלנו את הלימודים לא מזמן אבל כבר קרו מספר אירועים שגרמו לי להבין היכן אני נמצאת ולכן מרגישה נח להביע דעתי - הלימודים עצמם קשים! לא יודעת מה אמרו לך אבל לומדים כימיה ואנטומיה/פיזיולוגיה הרבה בהתחלה וזה לא פשוט למי שלא מדבר את ה"שפה" הזאת בכלל. הקורס הנוכחי מורכב משילוב של הסבת אקדמאים עם הסמכה של אחיות מעשיות - 80 איש בכתה! זה המון! קשה מאוד מבחינה פיזית וגם מבחינה אנושית זה לא ממש מתחבר....ודבר חשוב אחרון - היחס האנושי - לא משהו,בלשון המעטה. הרבה התנשאות מצד הסגל. מוזמנת לכתוב לי hagarage@hotmail.com
ליליאנה ליליאנה | 19:21  24/04/12
נראה לי קצת מוקדם מדי להביע דעיה כל כך נחרצת אחרי שבוע לימודים. צריך לקחת את זה בחשבון. אכן, הלימודים הם רציניים מאוד. לשאלתך, במאיר מתקיימת אותה תוכנית בדיוק, אבל נפרסת על שנתיים וחצי של שלושה ימים בשבוע. ניתן לקבל מילגה.
תודה רבה על תשובתך. האם מסלול זה במאיר נפתח אך ורק באפריל? (מעיון באתר..)
ליליאנה ליליאנה | 11:55  26/04/12
אכן, באפריל.
סגור