פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום!! סיימתי תואר במדעי התנהגות באריאל, והחלטתי שאני רוצה לעשות הסבה לסיעוד, אני גרה בירושלים. התעניינתי בשערי צדק ואפילו נרשמתי לקורס שלהם שהיה אמור להתחיל עכשיו, באפריל אבל לא היה להם מספיק נרשמים אז הם לא פתחו את הקורס. שמעתי שבהדסה הם קשים ולא נחמדים. האם זה נכון? האם שווה ללמוד באסבף הרופא וליסוע כי הבנתי שבלימודים שם יותר נחמדים, או ללמוד בירושלים בהדסה? או האם יש מקום אחר להסבה שנחמד וטוב ללמוד שם, שיותר קרוב לירושלים? כעיקרון כבר התקבלתי להדסה ואסף הרופא. תוגב רבה!!
ליליאנה ליליאנה | 19:25  24/04/12
בבחירת מוסד לימודים נושא הנחמדות הוא אומנם חשוב, אבל החוויה הינה אישית ומה שסיפרו לך לא תמיד משקף את המציאות. נראה לי שחשוב לשאול שאלות כגון מהי רמת הלימודים, מהו אחוז ההצלחה בבחינות הממשלתיות וכד'. כי ללמוד איפה שקל, אבל אח"כ לא לעבור את הבחינות זה לא עסק. שני בתי הספר אליהם התקבלת מצויינים. אני מציעה לך לבחור את זה שהכי קרוב אליך ןיהיה לך נוח יותר להגיע. בהצלחה!
היבה יונס | 09:22  06/09/12
סיימתי תואר ראשון במכללת ספיר שער הנגב בניהול משאבי אנוש מעונינית לעשות הסבה לסיעוד,מה תנאי קבלה ואיפה אפשר להירשם וכמה שנים זה? תודה
סגור