פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
היי לך ישבתי וקראתי את ההודעות כאן בפורום וקיבלתי דיי מידע לגבי מה שרציתי אני בת 45 ומאד מאד מעוניינת ללמוד אחות מוסמכת .. אבל אין לי בגרות ואין לי פסיכומטרי הבנתי כבר שאני חייבת בפסיכומטרי פניתי למכללת רמת גן ושם הוסבר לי : שחייבת גם פסיכומטרי וגם לאחר מכן מכינה והלימודים שם יתחילו באוקטובר 2012 וכאן בפורום שלך הבנתי ששם גם הרבה יותר יקר השאלה היא.. 1} האם יש מקום יותר זול אני מאזור גוש דן 2} האם אני בכל מקום חייבת גם מכינה וגם פסיכומטרי? וכל זאת בגלל שהמכללה דיי קרובה לביתי לא ביררתי בעוד מקומות ויש לציין שאני גם אמא לילדים.
ליליאנה ליליאנה | 08:54  18/12/11
בכל מקום את חייבת פסיכומטרי בלבד - ללא מכינה. שכר הלימוד בכל המוסדות האקדמאיים הלא פרטיים הוא כמו שכר הלימוד הרגיל. כשלומדים לאחות מוסמכת ללא תואר ראשון זה אפילו זול יותר (פלוס מינוס 8.000 ש"ח). ברמת גן זה בערך 30 אלף לשנה. בהצלחה!
היי ליליאנה ותודה על התשובה האם יש לך מידע לאיזה מכללות עלי לפנות??? זה ממש חשוב לי אני לא יודעת איפה להתחיל.. ושוב תודה על התשובה!!
ליליאנה ליליאנה | 19:36  21/12/11
כנסי לאתר של מנהל הסיעוד במשרד הבריאות ושם תמצאי את כל המידע.
אני נרשמתי למכללה האקדמית לישראל זה ממש לא 30000 שקל לשנה שכר הלימוד עומד על כ- 19000 שקל ואני מקבלת מלגה בסך 10,000 שקל לשנה + עבודה במקביל ללימודים
ליליאנה ליליאנה | 09:22  24/01/12
עבודה במקביל ללימודים מוצעת כמעט בכל בתי הספר לסיעוד שליד בתי חולים. זה לא ייחודי למכללה. אגב, יש מכללה טובה מסובסדת כך ששכר הלימוד הוא אוניברסיטאי והיא מכללת רופין. מכללת רמת גן היא יקרה מאוד בכל מקרה.
סגור