פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
רחל | 09:54  18/12/11
שלום, רצתיתי לשאול האם ידוע לך היכן ניתן לעשות התוכנית החדשה ללימודי תעודה כבר באפריל הקרוב , במשך שנתיים בלבד, שהתפרסמה בNRG? הנה הקישור:http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/314/890.htm l האם ניתן לשלב עבודה תוך כדי? והאם משרד הבריאות נותן מלגות לתוכנית זו? שבוע טוב
ליליאנה ליליאנה | 19:40  21/12/11
הרבה בתי ספר לסיעוד בארץ יפעילו את תוכניות הדיפלומה, חלקם כבר מאפריל. כנסי לאתר מנהל הסיעוד ותמצאי שם רשימה או תרשמי לי באיזה אזור מגורים את מתעניינת ואוכל להפנות אותך לבית הספר הכי קרוב. התוכניות לשנתיים הם תוכניות אינטנסיביות - ילמדו ששה סמסטרים (כלומר שני סמסטרי קיץ). אם אפשר לעבוד? בטח לא הרבה, אבל קצת כן וזה גם תלוי. זה מאוד אינדיבידואלי.
רחל | 12:30  27/12/11
תודה, ועוד שאלה- מה עדיף, להתחיל כבר באפריל את לימודי התעודה או לעשות הסבת אקדמאים (אני אסיים השנה תואר ראשון)? האם בשני המסלולים מכירים לי בתואר? אני מעדיפה להתחיל כבר עכשיו את לימודי התעודה (בלי להמתין לקבלת התואר בספטמבר) אלא שבבתי הספר אמרו לי שהמסלול להסבה הרבה יותר ברמה וגם רק איתו יכירו בי כאחות עם תואר ראשון. זה נכון?
סגור