פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
מרינה | 20:13  01/02/11
שלום אני עובדת בבי"יח ככח עזר ועודת לסיים תואר ראשון. אני מעוניינת לעשות הסבה לסיעוד ואשמח לקבל מענה על 2 שאלות: 1. האם ההסבה אינה מקנה לי תואר ראשון בסיעוד? האם התעודה היא לא של אחות מוסמכת עם תואר ראשון בסיעוד? אם לא, אלו השלמות נדרשות ע"מ שיהיה לי תואר ראשון בסיעוד? 2. אם אני רוצה ללמוד ע"ח המלגה, האן יתכן וידרשו ממני לעבוד במקום אחר ולא בבי"ח בו אני נמצאת כיום ומעוניינת להמשיך לעבוד בו? תודה מראש!
הי עד שליאנה טענה נבהיר לך כמה דברים מידע שלי: א. אם תלמדי הסבה אקדמאים לא יהיה לך תואר בסיעוד אלה תיהיי אחות מוסמכת + תואר שיש לך כבר( את לא צריכה תואר בסיעוד לצורך שכר + לימודים לקורס על בסיסי) כדי להתקדם עדיף שיהיה לך תואר כלשהו בסיעוד אז אפשר לעשות תואר שני בסיעוד. ב. ממה שהבנתי אם את מוצאת עבודה במקום ציבורי זה מספיק כדי לקבל מלגה לכן אם תעבדי בבי"ח ציבורי תקבלי מלגה.
ליליאנה ליליאנה | 14:37  17/02/11
תודה לא' על התשובה! אוסיף ואומר שאת יכולה תמיד לקבל מילגה. ההתחייבות שלך תמורת המילגה היא לעבוד 4 שנים כאחות מוסמכת במערכת הבריאות הציבורית. אם את עובדת בבית חולים ציבורי - יש להניח שלא תיהי בעיה, בתנאי שבאותו הזמן יהיו תקנים פנוים.
סגור