פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
בהמשך לשאלה שנישאלה, לאחר לימודי תעודה בסיעוד, אני מבינה שניתן להמשיך ללימודי השלמה לתואר, עם יום לימודים בשבוע עד 3 סמיסטרים. אפשר לפרט? כלומר כמה שעות פעם בשבוע? היכן? והאם זה יקנה תואר בסיעוד?! כלומר, האם יש אפשרות נוספת, ממה שהיתה ידועה לי מבירוריי, על-- שנתיים וחצי לימודי תואר לסיעוד--- באוניברסיטת תל אביב-- שזה בעצם ההשלמה לתעודה בסיעוד? לשם אני מכוונת. תודה רבה מראש.
ליליאנה ליליאנה | 14:34  17/02/11
סיעוד ניתן ללמוד בשתי דרכים: לתעודה של אחות מוסמכת עם תואר ראשון בסיעוד או לתעודה של אחות מוסמכת ללא תואר בסיעוד (ולהשלים לתואר ראשון במתכונת שאת מציינת). לימודים לאחות מוסמכת עם תואר נמשכים 4 שנים של לימודים מלאים באוניברסיטאות ומכללות. לימודי תעודה ניתן ללמוד בתוכנית של שנתיים וחצי (לימודים מלאים) או 3 וחצי שנים לאמהות וסטודנטים עובדים (לומדים מ- 8.00 עד 13.00). במה את מתעניינת?
אני מתעיניינת בלימודי סיעוד תעודה, בבית הספר מאיר בשנה הבאה. אני רק צריכה לעבור את הפסיכומטרי ואז בעצם להתחיל. אני מתכוונת להרשם לתוכנית של 8 עד 13 -אני אמא ל- 2ילדים., ולאחר שאסיים את לימודי התעודה בעצם אפעל להשלמת התואר, תוך כדי עבודה. תודה רבה לך על התשובה
ליליאנה ליליאנה | 10:39  20/02/11
בכיף תמר.שיהיה בהצלחה!
סגור