פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
מירי | 16:32  18/01/11
האם התנאי קבלה ללימודי אחות מוסמכת ללא תואר זהים לתנאי קבלה לתואר בסיעוד?אם כן ,אז מה ההבדל בינהם? אם אני רוצה להתקבל ללמוד סיעוד בשערי צדק התנאי קבלה יותר מקלים מאוניברסיטה?במידה ואלמד בשערי צדק ולאחר מכן ארצה להשלים את התואר,האם אז אצטרך לעמוד בתנאי קבלה מסויימים?(מעבר לזה שכבר יהיה לי תודת אחות מוסמכת) תודה רבה.
ליליאנה ליליאנה | 11:10  23/01/11
כדי להיות אחות מוסמכת בישראל ניתן ללמוד בשני מסלולים עיקריים (חוץ מהתוכנית של הסבת אקדמאים המיועדת לאקדמאים בלבד). הדרכים ללמוד סיעוד הם: מסלול לימודים לאחות מוסמכת עם תואר ראשון בסיעוד או מסלול לאחות מוסמכת ללא תואר בסיעוד. כדי להתקבל לתוכנית עם תואר צריך בד"כ נתונים גבוהים יותר אך גם לתוכנית ללא תואר נדרשת תעודת בגרות מלאה ופסיכומטרי. אלה הלומדים בתוכנית ללא תואר, יכולים להשלים לתואר תוך כדי עבודה כאחיות מוסמכות, בלימודים של יום וחצי בשבוע למשך 3 סמסטרים. זו דרך מקובלת מאוד והרבה סטודנטים לומדים כך. כמובן שלמי שמתאפשר - עדיף לו ללמוד ישר עם תואר. אבל למי שאין מספיק נתונים - או שהוא מעוניין לעבוד תוך כדי הלימודים, או לגדל משפחה או בכלל לקצר את הלימודים כדי כבר להתחיל לעבוד במקצוע, מומלץ לו ללמוד לימודי תעודה. בקבלה לעבודה אין הבדל אם יש לך תואר או לא. את התואר תצטרכי בהמשך לקורסי התמחות ולקידום מקצועי לתפקידים בכירים יותר.
סגור