פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שירלי | 17:30  28/09/10
שלום רב ברצוני לדעת אם יש לי תואר ראשון בתחום התקשורת ותעודת בגרות מלאה האם אני יכולה לעשות הסבה ללמידת סיעוד בכל אחד מבתי החולים כולל הבתי חולים שתנאי הקבלה בהם קצת יותר קשים כמו איכלוב והדסה לדוגמא ..במידה וכן מה הפרוצדורה... אני מגיעה עם התעודה לתואר הראשון ומה הלאה תודה רבה
ליליאנה ליליאנה | 19:46  30/09/10
יש תוכנית שהיא מיוחדת לאנשים שלמדו כבר תואר אקדמי. התוכנית היא "הסבת אקדמאים לסיעוד". זו תוכנית שנמשכת כשנתיים וחצי, מיועדת לבעלי תואר אקדמי מוכר וניתן לקבל מלגה-מענק בגובה 80% משכר הלימוד תמורת התחייבות לעבוד כ-4 שנים כאחות מוסמכת. זו תוכנית מאוד כדאית ואכן את יכולה להתקבל לכל בית ספר לסיעוד שמקיים מסלול לימודים זה.בתי הספר הם: מאיר בכפר סבא, דינה בבלינסון, קפלן ברחובות, שיבא בתל השומר, הדסה בירושלים, אסף הרופא, וולפסון, זיו בצפת, ברזילאי באשקלון ושערי צדק בירושלים. מכללות לא מקיימות את התוכנית הזו, רק מנסים לפרסם דרך הפורום שלנו שאינו פרסומי. המידע שאני נותנת לך הוא אובייקטיבי וחסר פניות. אם את רוצה יותר פרטים על התוכנית, תשאלי ואענה לך. לאוקטובר הקרוב, ההרשמה כבר סגורה - אבל בוולפסון ובתל השומר מתחילים באפריל, כך שאת יכולה כבר להרשם. בהצלחה!
שלום שירלי! גם אני בעל תואר ראשון בתקשורת, ומתחיל את לימודי הסיעוד בביה"ס "דינה" בבילינסון בעוד שבוע. התואר שלך (ובעצם כל תואר) מאפשר הרשמה ללימודי מסלול הסבת אקדמאים בכל בי"ח. ואני יכול להגיד לך שתנאי הקבלה באיכילוב, תל השומר ובילינסון זהים. נרשמתי וביררתי בשלושתם, התקבלתי גם באיכילוב וגם בבילינסון (ויתרתי על תל השומר) והחלטתי להירשם לבילינסון. שיהיה בהצלחה!
סגור