פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום, יש לי מספר שאלות בנוגע ללימודי סיעוד: 1. האם יש מוסד לימודי הנחשב יותר מהאחרים? (למשל, כמדובר על לימודי עיצוב, בצלאל לוקח ברמתו את שנקר, חולון וויצו) 2. האם יש מוסדות בהם ניתן לשלב את לימודי הסיעוד בלימודים אחרים (מנהל עסקים, למשל?) 3. אני מאוד רוצה להתמחות בטיפול בתינוקות. מה האפשרויות שלי בנושא זה ואיך אוכל להתקדם ממנו הלאה (לתפקיד בכיר יותר)? 4. יצאתי מהצבא עם סעיף בריאותי. האם הדבבר עלול לפגוע לי ביכולת לעבוד בשירות המדינה (בי"ח, למשל)?
רעות | 21:52  02/10/10
כמה קורסי - על אני יכולה לקחת, איזה קורסים יש ואיך הם מקדמים אותי? כמו כן, במה מועיל לי תואר שני ושלישי בסיעוד?
ליליאנה ליליאנה | 08:53  03/10/10
קורסים על בסיסיים (התמחויות מוכרות בסיעוד) מקנים ללומדים ידע מעמיק ורחב ומפתחים יכולות קליניות גבוהות בתחום הספציפי אותו לומדים. את יכולה ללמוד כמה קורסים שאת רוצה. בד"כ לומדים את אותו תחום בו עובדים ורוצים להתפתח. הקורסים גם מקנים גמול השתלמות - עד גבול מסוים. תואר שני ושלישי - אלה תארים מתקדמים שמעבר לידע וליכולות שמפתחים - מאפשרים להתקדם לתפקידים בכירים יותר במערכת.
ליליאנה ליליאנה | 08:39  03/10/10
1. כל המוסדות ברמה גבוהה אך לדעתי יש יתרון לאוניברסיטאות (תל אביב, בן גוריון, העברית והחוג לסיעוד בחיפה) 2. החוג לסיעוד הינו חוג מורחב. לא נראה לי שניתן לשלב איתו חוג נוסף. הסיבה היא גם האינטנסיביות של הלימודים. 3. בתחום התינוקות יש לך הרבה אפשרויות: טיפת חלב, מרכזים לבריאות הילד, מחלקת יונקים, פגיות, מחלקות ילדים, טיפול נמרץ ילדים ועוד. אפשרויות הקידום - בתחום הקליני, המחקרי ו/או הניהולי. זה תלוי בעדיפויות שלך וביכולות שלך. 4.הסעיף הבריאותי ייבדק על ידי מנהל הסיעוד - אבל בדרך כלל אינו מהווה מכשול. כמובן שכל מקרה לגופו. בהצלחה!
סגור