פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
מתלבטת | 17:42  26/09/10
שלום, אני מעוניינת ללמוד סיעוד,אבל לא הייתי רוצה להישאר כל החיים שלי כאחות שעובדת עבודת משמרות. האם יש תחומים בסיעוד שאני יכולה להתפתח אליהם?תפקידים יותר בכירים? אני מתכננת לעשות תואר ראשון בסיעוד+ תואר שני (יש תואר שני בסיעוד?או שזעושים תואר בניהול מערכות בריאות?או שזה נחשב אותו דבר?אני עדיין לא בקיאה בנושאים האלו),ולפחות 2-3 קורסים על בסיסיים,אבל מעבר לזה,הייתי רוצה להגיע למקום יותר גבוה מעוד אחות,כי אני מניחה שבאיזשהו שלב יימאס לי מחיי המשמרות..הייתי שמחה לשמוע מה האופציות שלי לגבי תחומי התפתחות בסיעוד ותפקידים שאני אוכל להגיע אליהם.. תודה!
ליליאנה ליליאנה | 21:35  27/09/10
יש הרבה משרות ללא משמרות: במרפאות בקהילה, במכונים שונים, מחלקות שונות לאשפוז יום ועוד. אם תדפדפי בפורום, תוכלי לראות שהרבה פעמים התייחסתי לאפשרויות הקידום במקצוע. אפשר להתפתח בתחום הקליני, הניהולי, ההדרכתי והמחקרי. אפשר ללמוד אפילו תואר שלישי בסיעוד. אפשר לעסוק במחקר בסיעוד. אפשר להיות מומחית קלינית במגוון התמחויות. אפשר להיות מנהלת מחלקה או מרפאה, מנהלת חטיבה בבית החולים או מנהלת בקהילה. אפשר להיות מנהלת מחוז או מנהלת הסיעוד של בית החולים. אפשר להיות מורה-מדריכה בבית הספר לסיעוד, ולעשות שם קריירה עד לניהול בית הספר...ועוד ועוד ועוד.... אפשרויות בלי סוף כמעט. אם תגידי לי איזשהו תחום שמעניין אותך אוכל לפרט לך יותר.
סגור