פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
מממ | 09:43  27/09/10
שלום, אני אחות מוסמכת עם וותק של כמעט שנתיים,גרה במרכז. והייתירוצה לברר פרטים על קורס מיילדות: אני יודעת שבתל השומר אפשר ללמוד, איפה עוד באיזור? מה משך הלימודים? כמה בערך פעמים בשבוע לימודים מתקיימים? אני אמא לשלושה ילדים קטנים ולכן אני רוצה לדעת אם אני אוכל לשלב את הלימודים האלה בזמן הקרוב או לחכות עוד... כמה מחיר בערך של קורס כזה? יש איזה מקום שאפשר לקרוא על כל הפרטים בנושא? תודה.
ליליאנה ליליאנה | 13:55  27/09/10
תנאיי הקבלה לקורס על בסיסי במיילדות כוללים: תעודת רישום של אחות מוסמכת בישראל, תואר ראשון מוכר וציון עובר במבחן ממיין. יש בתי ספר שמקיימים גם וועדות קבלה או פגישות הכרות. המבחן הממיין הבא יתקיים ב-12.11.10. בתי הספר לסיעוד בהם יתקיים המסלול בשנה הקרובה הםף רקנאטי בבאר שבע, תל השומר, קפלן ברחובות ומרכז הכשרה ברמב"ם. בדרך כלל הקורס מתקיים יומיים בשבוע ועלותו סביב ה- 14 אלף ש"ח. בהצלחה!
מממ | 23:14  27/09/10
אבישג | 14:17  13/11/14
שלום שמי אבישג רציתי לשאול אני בתחילת דרכי למיילדות השאלות שלי: אם אחות לפני קורס מיילדות צריכה לעבוד במחלקות קשות כמו פנימית או שגם אחות בקופ"ח יכולה להתקבל לקורס? 2)אם היום יש ביקוש או שצריכים מיילדות? 3) אם התנאים לקורס מיילדות הם קשים? כי יש הרבה מועמדות?
סגור