פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
לירון מיכאלי | 15:28  22/03/10
שלום לך ראשית ראיתי שאת באמת עונה לכל אחד ואחת בסבלנות ופירוט ורציתי להודות לך על כך. וכעת להתלבטות חיי: אני כרגע לומדת חינוך מיוחד שנה א' סמסטר שני במכללת תל-חי שבצפון, זו היתה עדיפותי השניה לאחר שלא קיבלתי ציון פסיכומטרי מספיק לקבלה ללימודי אחיות, ידוע לי שההחלטה היא לגמרי שלי אך הייתי שמחה לקבל ייעוץ, האם כדאי להמשיך ולסיים את התואר כאשר עוד שנתיים לפניי או לעצור הכל באמצע ללמוד שוב לפסיכומטרי ולנסות להתקבל ללימודי אחיות. טיפול בילדים זה משהו שאני עושה כבר שנים וטובה בו וייתכן וזה מתאים לי ואולי אחיות זה הכיוון הנכון. אודה לך על התייחסותך ומקווה שבמעט אפילו תיהי לי לעזר. תודה מראש-לירון
ליליאנה ליליאנה | 10:08  23/03/10
נכון לירון, זו באמת התלבטות רצינית כי בעצם את רוצה לקבל החלטה כשלא כל הנתונים בידייך ואז זה לקחת סיכון. אני מבינה אותך שזה קשה. אולי תחשבי אם יש דרך לא לעזוב את הלימודים שאת לומדת עכשיו ותוך כדי הלימודים לנסות שוב ללכת לפסיכומטרי. אם תצליחי לקבל ציון שיאפשר לך קבלה לסיעוד - מה טוב. אם לא - לא הפסדת את הלימודים. רק רעיון. בהצלחה!
סגור