פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
מתלבטת | 18:03  10/02/10
שלום, אני מסיימת השנה תואר במדעי התנהגות ואני שוקלת להמשיך לסיעוד במסלול הסבה לאקדמאים. יש לי מספר שאלות: 1- האם באוניברסיטת בן גוריון קיים מסלול כזה? 2- האם אוכל לקבל פטור על חלק מתכני הלימוד, מכיוון שראיתי בתכניות הלימוד חפיפה רבה בין הקורסים שלמדתי בתואר לקורסים הנלמדים בסיעוד בתחום מדעי החברה. 3- האם אוכל להתחיל כבר באוקטובר 2010, על אף שאת תעודת סיום התואר אקבל רק ב- 2011, בסביבות מרץ-מאי, הבנתי שככה נהוג. 4- האם יש מקומות בארץ בהם מסלול ההסבה לאקדמאים או מסלול סיעוד רגיל מתחילים בסמסטר אביב? מתנצלת על כמות השאלות, תודה רבה!
ליליאנה ליליאנה | 19:52  10/02/10
שלום מתלבטת! אענה לך בהתאמה למספרי השאלות. 1. בבאר שבע אין כרגע תוכנית להסבת אקדמאים. 2. ניתן לקבל פטור על חלק מהקורסים בתנאי שהם נלמדובחמש השנים האחרונות, הציון באותו מקצוע מעל 70 ויש התאמה שמעל 80% בסילבוס. (כפוף לשינוים-זה מה שהיה השנה). 3. תוכלי להתחיל באוקטובר 2010 בתנאי שתגישי אישור מהאוניברסיטה על כל שסיימת את כל החובות לתואר ראשון ואת זכאית לתואר. אין בעיה לקבל את האישור הזה במזכירות הפקולטה שלך בתנאי שבאמת סיימת את הכל. 4. רוב המסלולים נפתחים באוקטובר, אך נראה לי שבתל השומר מתחילים באביב. אני מצרפת לך לינק של מנהל הסיעוד במשרד הבריאות, שם תוכלי לקבל מידע היכן ומתי נפתחות תוכניות הלימודים. כדאי לך כבר לברר כי ברוב המקומות כבר החלה ההרשמה. בהצלחה!!!
סגור