פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום רב!! קראתי את הכול אבל מהשהו חשוב עדיין לא ברור!כבר התבלבלתי בין כל המידע..רציתי לדעת-אם אהיה לי תעודת אחות מוסמכת(אחרי קורס הסבה) גם במקרה הזה אני צריכה לעשות פסיכומטרי כדי להמשיך לתואר ראשון בסיעוד????(יש לי תואר ראשון מוכר בישראל אך בחינוך). תסבירי לי בקשה את דרכי לאחר שאני אתקבל תעודה!! אני יכולה לעשות קורס על בסיסי בלי תאור ראשון? אני יכולה לעבוד בתחום מיילדות אחרי הסבה או אני צריכה לעשות עוד קורס ספציפי?
ליליאנה ליליאנה | 10:36  14/02/10
את לא תצטרכי ללמוד לתואר ראשון כי כבר יש לך תואר ראשון. אחרי ההסבה את אחות מוסמכת עם תואר ראשון בחינוך. עצם העובדה שיש לך תואר ראשון מאפשר לך ללמוד בקורס על בסיסי - כולל קורס מיילדות - רק שתצטרכי לעשות סמינר קליני בסיעוד לפני הקורס העל בסיסי - 42 שעות לימוד (חודשיים של יום בשבוע בד"כ באותו מוסד בו לומדים את הקורס העל בסיסי). ללימודים לתואר שדני בסיעוד תצטרכי לעשות השלמות כמקובל באקדמיה. עכשיו זה ברור לך יותר. אם יש לך עוד שאלות, אז תשאלי...בכיף!!! בהצלחה!!! ליליאנה
אולגה | 17:54  14/02/10
תודה!!! יש לי עוד שאלה נוספת-אם אני יכולה לקבל פטור מהמקצועות שכבר למדתי בתואר ראשון (תואר ראשון מחו"ל) ואם כן מה אני צריכה לעשות לזה?אני צריכה לקבל משהו מהאוניברסיטה שלי?
ליליאנה ליליאנה | 19:46  14/02/10
ישנם מספר כללים לקבלת פטור והם יכולים להשתנות מעת לעת, בינהם שהמקצוע עבורו מבקשים פטור נלמד ב- 5 השנים האחרונות, הציון שלו מעל 70 ויש התאמה שמעל 80% בתכנים שנלמדו. נראה לי שאם למדת בחו"ל לא תוכלי לקבל פטורים. בכל אופן תצטרכי לקבל ייעוץ באותו בית הספר בו תלמדי.
אולגה ברונדז | 17:56  16/02/10
עוד פעם תודה ותודה! אבל..עוד שאלה-מי שלומד הסבה יכול לקבל מלגות כסטודנט??
ליליאנה ליליאנה | 09:27  17/02/10
תוכניות של הסבת אקדמאים לסיעוד נהנו השנה ממילגת מדינה. משרד הבריאות מימן 80% מעלות הלימודים תמורת חתימת המשתלם על התחייבותו לעבוד במערכת הבריאות הציבורית משך 4 שנים כאח/ות מוסמכ/ת. יש להניח שגם השנה יהי כך אומנם משה"ב טרם אישר זאת סופית. אני מקווה שזה יקרה בימים הקרובים. מעבר לכך, את יכולה לפנות לכל גורם ולבקש מלגה. זה לא קשור לבית הספר בו תלמדי אלא לאותו גורם שמציע מילגות לסוגי אוכלוסייה שונים.
סגור