פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אנה | 00:36  26/01/10
שלום,אני מתלבטת האם ללמוד סיעוד.הייתי רוצה לקבל מידע לגבי מה השכר?האם אני יכולה לבחור את הכיוון לאיזה מחלקה ללכת לאחר סיום לימודיי.האם זאת עבודה מספקת ומעניינת?האם יש לאן להתקדם בעבודה זו?אחות תיילדת מרוויחה שכר טוב יותר? האם אני יכולה לעבוד גם בקנדה וגם הארה"ב עם התואר של הארץ?
ליליאנה ליליאנה | 18:58  26/01/10
מקצוע הסיעוד הוא בעיניי אחד המקצועות המרתקים שיש, גם בגלל תחום העיסוק הכל כך מעניין ומאתגר, גם בגלל המשמעות של נתינה ועזרה לזולת וגם בגלל האפשרויות המרובות, הגיוון והעניין שהוא מציע. בתור אחות אקדמאית את יכולה לעבוד במחלקות, במרפאות, במכונים, את יכולה לעבוד עם אנשים בכל טווח גיל שתרצי: מילדות עד זקנה, בכל רצף הבריאות: טיפול בחולים וגם רפואה מונעת. את יכולה לעסוק בתחומים קליניים, בניהול, בחינוך ובמחקר. בסיום הלימודים את אחות מוסמכת וככזו את יכולה לבחור בין כל אפשרויות ההעסקה שהמקצוע מציע. את יכולה להמשיך להשתלם ולפתח מומחיות קלינית כמיילדת, בטיפול נמרץ, רפואה דחופה, גריאטריה, בריאות הקהילה, אונקולוגיה, סכרת, הדרכה קלינית ועוד הרבה אפשרויות. את יכולה להמשיך ולפתח את הקרירה האקדמית שלך לתואר שני ושלישי. וזה עוד לא הכל, אין מספיק מקום לספר לך על כל האפשרויות שנפתחות בפנייך. השכר הוא בהחלט יותר מסביר. כמובן שכמו בכל מקצוע ההתחלות הן קשות יותר אבל מגיעים למשכורות יפות ותזכרי שזהו אחד המקצועות היחידים בהם את יכולה לעבוד בחלקיות משרה בתקופות שונות בחיים כגון גידול ילדים וכו'. לגבי עבודה בארצות הברית ובקנדה, לאחר סיום הלימודים את צריכה לעבור בחינות שונות כדי להתקבל לעבודה שם, אך ידוע לי שחלק עושים את זה וזה אפשרי בהחלט. בארצות אלה יש ביקוש מאוד גבוה לאחיות והתנאים שמציעים טובים מאוד. אבל עזבי! אנחנו רוצים אותך פה!!!!! שולחת לך קישור למנהל הסיעוד וגם אם יש לך שאלות נוספות, תכתבי לי למייל שלי ואענה לך בשמחה!!!!!!!
סגור